رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

مدیر مرکز مستند سفیر فیلم گفت: مستند «داغ قره‌باغ» که روایتی متفاوت از مناقشه قره باغ است از ۱۵ مهر منتشر می شود. امیر مهریزدان گفت: جدیدترین اثر مرکز مستند سفیرفیلم مستندی درباره مناقشه قره‌باغ است. این مستند تاریخچه جنگ دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه «قره‌باغ» را روایت می‌کند. مهریزدان ادامه […]

مدیر مرکز مستند سفیر فیلم گفت: مستند «داغ قره‌باغ» که روایتی متفاوت از مناقشه قره باغ است از ۱۵ مهر منتشر می شود.

امیر مهریزدان گفت: جدیدترین اثر مرکز مستند سفیرفیلم مستندی درباره مناقشه قره‌باغ است. این مستند تاریخچه جنگ دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه «قره‌باغ» را روایت می‌کند.

مهریزدان ادامه داد: مستند «داغ قره‌باغ» حاصل زحمات دوساله‌ی یک گروه پژوهشگر پیرامون مناقشه‌ی قره‌باغ است. بسیاری از تصاویر و آرشیوهای این مستند برای نخستین‌بار مورد استفاده قرار گرفته است.

تهیه‌کننده مستند «داغ قره‌باغ» درباره زمان و شیوه رونمایی این مستند گفت: مستند «داغ قره‌باغ» از روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه در سامانه‌های VOD سینمامارکت و فیلمگردی در اختیار مخاطبان قرار خواهدگرفت.

مهریزدان افزود: ما در تلاش هستیم تا زمینه پخش تلویزیونی این مستند را نیز فراهم کنیم. باتوجه به حساسیت موضوع قره‌باغ برای بسیاری از مردم کشورمان از جمله اهالی استان‌های آذری‌زبان، فکر می‌کنم نمایش این مستند از رسانه ملی می‌تواند سوالات و ابهامات مردم کشورمان درباره مناقشه قره‌باغ را پاسخ دهد. امیدوارم با همکاری مسئولین سازمان صداوسیما، این مستند از تلویزیون نیز نمایش داده‌شود.

مستند «داغ قره‌باغ» به کارگردانی سینا حسین‌پور، جدیدترین تولید مرکز مستند سفیرفیلم است. این مستند ۷۰ دقیقه‌ای روایتگر منازعه‌ی جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه‌ی کوهستانی «قره‌باغ» در دهه ۹۰ میلادی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار