رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم کوتاه «نفر سوم» به همراه دو فیلم‌کوتاه دیگر از ایران در جشنواره «شب‌های سیاه تالین» در استونی رقابت می‌کنند. چند فیلم کوتاه ایرانی به جشنواره «شب‌های سیاه تالین» راه یافتند. فیلم کوتاه «نفر سوم» به نویسندگی و کارگردانی پویا امین پوری در بخش مسابقه استعدادهای تازه، «خرچنگ» ساخته شیوا صادق اسدی در بخش مسابقه انیمیشن و «خورده […]

فیلم کوتاه «نفر سوم» به همراه دو فیلم‌کوتاه دیگر از ایران در جشنواره «شب‌های سیاه تالین» در استونی رقابت می‌کنند.

چند فیلم کوتاه ایرانی به جشنواره «شب‌های سیاه تالین» راه یافتند.

فیلم کوتاه «نفر سوم» به نویسندگی و کارگردانی پویا امین پوری در بخش مسابقه استعدادهای تازه، «خرچنگ» ساخته شیوا صادق اسدی در بخش مسابقه انیمیشن و «خورده شده» ساخته محسن رضاپور در بخش مسابقه انیمیشن برای کودکان همچنین «زائران» ساخته مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری محصول ترکیه در بخش مسابقه فیلم کوتاه در بیست و چهارمین جشنواره «شب‌های سیاه تالین» به رقابت می‌پردازند.

این جشنواره هرساله در کشور استونی برگزار می‌شود. بخش کوتاه جشنواره «شب‌های سیاه تالین» مورد تائید آکادمی اسکار و بفتا است و فیلم برگزیده آن برای بررسی برای رقابت در بخش کوتاه به این آکادمی معرفی خواهد شد.

«نفر سوم» پیش از این از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی بوچئون کره‌جنوبی برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی شده است.

بیست و چهارمین دوره جشنواره «شب‌های سیاه تالین» از ۱۳ نوامبر تا ۲۹ نوامبر برابر با ۲۳ آبان تا ۹ آذرماه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار