رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم‌ مستند بلند «پرنده‌ها درخت را فراموش نمی‌کنند» محصولی از گروه مستند روایت فتح به «۲۲/۲۲» تغییر نام یافت. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم ۲۲/۲۲ که به کارگردانی فرود عوض پور و تهیه کنندگی سعید الهی در روزهای اخیر مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشته است، همزمان با شرکت در بخش جایزه شهید آوینی جشنواره فیلم حقیقت، […]

فیلم‌ مستند بلند «پرنده‌ها درخت را فراموش نمی‌کنند» محصولی از گروه مستند روایت فتح به «۲۲/۲۲» تغییر نام یافت.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم ۲۲/۲۲ که به کارگردانی فرود عوض پور و تهیه کنندگی سعید الهی در روزهای اخیر مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشته است، همزمان با شرکت در بخش جایزه شهید آوینی جشنواره فیلم حقیقت، نام خود را تغییر داد.

مستند ۲۲/۲۲ روایت شکل‌گیری گروهی از بسیجیان سال‌های اول انقلاب در شهرستان بندرگز از شهرهای استان گلستان است که تلاش کرده تا با نگاهی جستجوگرانه، مخاطب را با وجوهی دیگر از نوجوانان پرجنب و جوش دیروز و میانسالان امروز در مواجهه با انقلاب اسلامی آگاه سازد.

فرود عوض‌پور کارگردان این مستند سینمایی در پرونده حرفه‌ای خود ساخت بیش از ۲۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند و کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های داخلی و خارجی را همراه داشته و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار