رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سعید خانی فیلم «لیپار» را به کارگردانی حسین ریگی در چابهار می‌سازد. «لیپار» نام دریاچه‌ای سرخ‌رنگ در چابهار است که به عنوان نام اولین فیلم حسین ریگی – فیلمساز اهل استان سیستان و بلوچستان – هم انتخاب شده است. سعید خانی که پس از تغییر تهیه‌کننده، مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده گرفته است درباره […]

سعید خانی فیلم «لیپار» را به کارگردانی حسین ریگی در چابهار می‌سازد.

«لیپار» نام دریاچه‌ای سرخ‌رنگ در چابهار است که به عنوان نام اولین فیلم حسین ریگی – فیلمساز اهل استان سیستان و بلوچستان – هم انتخاب شده است.

سعید خانی که پس از تغییر تهیه‌کننده، مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده گرفته است درباره ساخت «لیپار» می‌گوید: در حال حاضر این فیلم در مرحله پایانی پیش‌تولید است و امیدواریم نیمه آبان‌ماه آن را کلید بزنیم.

به گفته او، «لیپار» یک بازیگر نوجوان دارد که از بین چند گزینه در مرحله انتخاب نهایی است و قطعا هم از نوجوانان اهل سیستان و بلوچستان خواهد بود. همچنین سه بازیگر اصلی سرشناس در فیلم حضور دارند که به زودی قرارداد آن‌ها نهایی و اسامی اعلام می‌شود.

خانی با تاکید بر این‌که برای ساخت فیلم پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا با دقت رعایت خواهند شد، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که فیلم را به جشنواره فجر  برسانیم و در این راه به همراهی مسئولان استانی هم دلگرم و خوش‌بین هستیم، بویژه آن‌که این فیلم توسط یک کارگردان بومی در این منطقه ساخته می‌شود و تا به حال هر چه از این استان نشان داده شده، بیشتر از فقر و نابسامانی منطقه بوده و ما قرار است نگاهی دیگر از سیستان و بلوچستان را به تصویر بکشیم.

او افزود: از آن‌جا که بارها مسئولان استانی نسبت به تصویر ارائه‌شده از سیستان و بلوچستان در سینما گله داشتند، امیدواریم حالا با حضور یک کارگردان بومی و داستان انتخاب‌شده برای این فیلم، مسئولان همراهی خوبی داشته باشند تا چهره‌ای متفاوت را از استان نشان دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار