رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «فیلم دکتر» درباره زندگی حرفه ای بیژن ذوالفقارنسب، مربی و فوتبالیست پیشکسوت کشورمان، جمعه این هفته روی آنتن شبکه افق می رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بیژن ذوالفقارنسب بازیکن سابق و مربی فوتبال ایرانی است که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران و شرکت در بازی‌های المپیک […]

مستند «فیلم دکتر» درباره زندگی حرفه ای بیژن ذوالفقارنسب، مربی و فوتبالیست پیشکسوت کشورمان، جمعه این هفته روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بیژن ذوالفقارنسب بازیکن سابق و مربی فوتبال ایرانی است که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران و شرکت در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۶ را دارد.

او در رقابت‌های مقدماتی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ دستیار مربیان مختلفی از جمله ویرای برزیلی و جلال طالبی بود و در تیم‌های مختلف باشگاهی ایران هم مربی‌گری کرده و توانسته است با تیم سایپا، دو بار قهرمان ایران شود.

مستند «فیلم دکتر» داستان زندگی و فعالیت‌های ورزشی ذوالفقارنسب است که در گفت‌وگو با خودش، همکارانش و شاگردانش به تصویر کشیده شده است.

این مستند برای پخش از شبکه افق در روز جمعه ۹ آبان ماه ساعت ۱۷ در نظر گرفته شده و تکرار آن هم ساعت ۱۱ روز بعد روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار