رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم سینمایی برنده اسکار «انگل» به کارگردانی بونگ جون هو در جوایز فیلم آسیا هم جوایز متعددی را دریافت کرد. به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «انگل» ساخته بونگ جون هو در صدر برندگان جوایز فیلم آسیا قرار گرفت. این کمدی سیاه که نخل طلای جشنواره کن و همچنین ۴ جایزه اسکار  دریافت کرده بود، […]

فیلم سینمایی برنده اسکار «انگل» به کارگردانی بونگ جون هو در جوایز فیلم آسیا هم جوایز متعددی را دریافت کرد.

به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «انگل» ساخته بونگ جون هو در صدر برندگان جوایز فیلم آسیا قرار گرفت. این کمدی سیاه که نخل طلای جشنواره کن و همچنین ۴ جایزه اسکار  دریافت کرده بود، در رویدادی که امروز برگزار شد چهار جایزه دیگر از جمله بهترین فیلم و فیلمنامه را دریافت کرد.

محل برگزاری رویداد امسال جوایز فیلم آسیا بر خلاف مکان معمول خود که در هنگ کنگ و یا ماکائو بود، امسال در بوسان برگزار می‌شد. به همین خاطر تاریخ برگزاری این رویداد از مارس به اکتبر تغییر پیدا کرد تا جشنواره بین المللی فیلم بوسان تداخل نداشته باشد. اما شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر باعث شد که چهاردهمین دوره این جوایز به صورت آنلاین برگزار شود.

فیلم سینمایی «انگل» علاوه بر دو جایزه گفته شده، در بخش‌های تدوین و همینطور طراحی صحنه نیز موفق به کسب جایزه شد.

بونگ جون هو گفت: هر کدام از اعضای فیلم «انگل» چه کوچکترین و چه بزرگترین آنها، شایسته هستند که در اینجا سخنرانی داشته باشند. اطمینان خاطر دارم که سال آینده به صورت حضوری در جوایز فیلم آسیا شرکت خواهیم کرد، دست می‌دهیم و از صحبت با یکدیگر بدون ماسک لذت میبریم. هیچ چیز نمیتواند از فیلمسازی ما جلوگیری کند.

تنها فیلم دیگری که در این رویداد توانست بیش از یک جایزه دریافت کند فیلم سینمایی «روز‌های بهتر» به کارگردانی درک یی بود که جایزه بهترین بازیگر زن همینطور جایزه بازیگر نوظهور را دریافت کرد.

فیلم سینمایی «مدت زیادی گذشته، پسرم» به کارگردانی وانگ زیائوشوای که در مورد سیاست تک فرزندی است و در جشنواره برلین ۲۰۱۹ نمایش داده شد نیز جایزه بهترین کارگردانی را به خود اختصاص داد. جایزه بهترین بازیگر مرد به لی بیونگ هان برای فیلم «مردی که در کنار ایستاده است» رسید. این فیلم اخیرا به عنوان نماینده کره جنوبی برای حضور در اسکار ۲۰۲۱ به آکادمی ارسال شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار