رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فاطمه معتمدآریا رییس انجمن بازیگران سینمای ایران، در پیامی درگذشت کریم اکبری مبارکه را تسلیت گفت و همچنین خواستار تدابیر فوری برای دوری کرونا، از محیط کار بازیگران شد. در متن پیام این هنرمند آمده است: “درگذشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر فهیم صبور و انسانی شریف و فرهیخته را به خانواده محترم ایشان و مردم […]

فاطمه معتمدآریا رییس انجمن بازیگران سینمای ایران، در پیامی درگذشت کریم اکبری مبارکه را تسلیت گفت و همچنین خواستار تدابیر فوری برای دوری کرونا، از محیط کار بازیگران شد.

در متن پیام این هنرمند آمده است: “درگذشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر فهیم صبور و انسانی شریف و فرهیخته را به خانواده محترم ایشان و مردم هنر دوست تسلیت می گویم.

و آرزو می کنم به بهای سنگین جان باختن هنرمندان تکرار ناشدنی تئاتر و سینما، تدابیری فوری و موثر برای دور کردن سایه شوم و مرگ بار این بیماری از محیط کاری بازیگران اندیشیده شود.”

کریم اکبری مبارکه بازیگر متولد سال ۱۳۳۲ در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر تحصیل کرده بود که پنجشنبه ۸ آبان ماه به دلیل کرونا از دنیا رفت.
نوید اکبری مبارکه (فرزند این بازیگر) گفت: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار