رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

رادیو سراسری زیارت به مناسبت هفته وحدت بیش از ۶۲ قسمت برنامه را در ۱۴ عنوان ویژه برنامه پخش می‌کند. به نقل از رادیو زیارت، به منظور گرامی داشت هفته وحدت و بزرگداشت مقام حضرت محمد (ص) ۱۴ عنوان برنامه با محوریت تبیین شخصیت و معرفی آن حضرت به عنوان نماد رحمت و در عین حال […]

رادیو سراسری زیارت به مناسبت هفته وحدت بیش از ۶۲ قسمت برنامه را در ۱۴ عنوان ویژه برنامه پخش می‌کند.

به نقل از رادیو زیارت، به منظور گرامی داشت هفته وحدت و بزرگداشت مقام حضرت محمد (ص) ۱۴ عنوان برنامه با محوریت تبیین شخصیت و معرفی آن حضرت به عنوان نماد رحمت و در عین حال بعنوان استکبار ستیز تدارک دیده است.

برنامه “صبح و زیارت” به صورت زنده تدارک دیده شده که در هفت قسمت ۵۵ دقیقه ای هر روز به تهیه کنندگی امیرحسن روحانی پخش خواهد شد.
“رسول صادق” عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی زیارت برای هفدهم ربیع الاول مصادف با روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) است که این برنامه با شعار “اشداء علی الکفار، رحماء بینهم” به گفتگو با شخصیت های شیعه و  اهل تسنن می پردازد. معرفی پیامبر اکرم (ص) بعنوان نماد رحمت و درعین حال استکبارستیزی و حضرت صادق(ع) بعنوان محور وحدت مذاهب اسلامی از جمله مهمترین اهداف این برنامه است. این برنامه از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه بصورت زنده از شبکه رادیویی زیارت پخش می شود.
“رواق اندیشه” عنوان ویژه برنامه گفتگو محوری است که در سه برنامه ۴۵ دقیقه ای به موضوع هفته وحدت و سیره حضرت رسول اکرم (ص) می پردازد.
جنگ شاد و جذاب “ستاره ها” عنوان برنامه ویژه ای است که بصورت زنده در هفته وحدت از رادیو سراسری زیارت پخش خواهد شد. این برنامه هر شب از ساعت ۱۸/۳۰ تا ۲۰ از این شبکه پخش می شود دارای بخش های متنوع و جذابی بویژه مسابقه است.
“کنکاش” عنوان ویژه برنامه تحلیلی است پیرامون چرایی توهین به دین اسلام بویژه حضرت رسول اکرم در غرب. این برنامه در ۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای در روزهای ۳شنبه و ۵ شنبه از رادیوزیارت پخش می شود.
رادیو زیارت برای ایام مبارک هفته وحدت هفت سخنرانی به مدت ۲۵ دقیقه، هفت نمایش به مدت ۳۰ دقیقه، برنامه “امت واحد” در هفت قسمت ۳۵ دقیقه‌ای، “اسوه حسنه” در پانزده قسمت ۲۵ دقیقه‌ای، “در مقام آفتاب” یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای، “دور عاشقان” در یک قسمت ۱۵ دقیقه‌ای، “طلوع خورشید” در یک قسمت ۲۵ دقیقه‌ای، “خورشید ولایت” در یک قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، “این روزها” در دو قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و “برگی از تقویم” در یک قسمت ۱۵ دقیقه‌ای در نظر گرفته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار