رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مشاور رسانه‌ای پروژه «برف بی صدا می بارد»، گفت: «فرهاد آئیش» نخستین بازیگری است که به این سریال ۲۵۰ قسمتی پیوست. با ادامه تصویربرداری سریال برف بی صدا می بارد به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین های شهر تهران، فرهاد آئیش اولین بازیگری است که حضور او […]

مشاور رسانه‌ای پروژه «برف بی صدا می بارد»، گفت: «فرهاد آئیش» نخستین بازیگری است که به این سریال ۲۵۰ قسمتی پیوست.

با ادامه تصویربرداری سریال برف بی صدا می بارد به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین های شهر تهران، فرهاد آئیش اولین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه ای می شود و تیزری از نقش آفرینی او در این سریال رونمایی شد.

برف بی صدا می بارد عنوان سریالی سه فصلی است که در ده های ۶۰-۷۰ و ۹۰ روایت می شود و اسامی سایر بازیگران این سریال نیز در اخبار آتی اعلام خواهد شد.

این سریال ۲۵۰ قسمتی که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست، در زمانی حدود ۱۰ هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه ۶۰ و ۷۰ سپری و در ۱۰۰قسمت تولید می شود؛ در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه ۹۰ را روایت می کند، هم اکنون مراحل نگارش را سپری می کند.

در خلاصه داستان این سریال سه فصلی آمده است: «اگر بمانی، غزل غزل ترانه ی لبخند به پایت می ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می بارد، دردانه ی من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم».

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار