رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رئیس صدا و سیما و مدیر شبکه قرآن در پی درگذشت حجت‌الاسلام راستگو از کارشناسان و معلمان کودک و نوجوان در تلویزیون، پیام تسلیت صادر کردند. در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو، عبدالعلی علی‌عسکری رئیس صدا و سیما و مدیر شبکه قرآن پیام‌های تسلیتی صادر کردند. رئیس رسانه ملی در پیام تسلیت خودش نوشت: درگذشت حجت […]

رئیس صدا و سیما و مدیر شبکه قرآن در پی درگذشت حجت‌الاسلام راستگو از کارشناسان و معلمان کودک و نوجوان در تلویزیون، پیام تسلیت صادر کردند.

در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو، عبدالعلی علی‌عسکری رئیس صدا و سیما و مدیر شبکه قرآن پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

رئیس رسانه ملی در پیام تسلیت خودش نوشت: درگذشت حجت الاسلام محمدحسن راستگو، راوی صادق و صمیمی بچه‌های ایران اسلامی را تسلیت می‌گویم. این روحانی وارسته با ابتکار‌های خویش در حوزه تعلیم و تربیت به چهره‌ای ماندگار میان نسل‌های بعد از انقلاب اسلامی تبدیل شد. از درگاه خداوند تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن نیز در پیامی درگذشت معلم و مبلغِّ قرآنی تلویزیون را تسلیت گفت. او در این پیام نوشت:  یادگاری‌های معلم دلسوز و یک مبلغ آسمانی، تجربه و دانش معنوی است که برای همگان بر جای می‌ماند. حاج آقای راستگو شخصیتی بود که در عمر با برکت خویش، معارف ناب اسلامی را با بیان شیرین و شیوا به نسل‌های مختلف این آب و خاک چشانید. حلاوت زبان و تسلط بی‌نظیرش از وی معلمی خوش اخلاق، مبتکر و نمونه ساخته بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار