رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رئیس رسانه ملی با صدور پیامی درگذشت پرویز پورحسینی بازیگر نام‌آشنا، خلاق و پیشکسوت را تسلیت گفت. به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی با صدور پیامی درگذشت پرویز پورحسینی، بازیگر نام‌آشنا، خلاق و پیشکسوت را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: «انالله و انا الیه راجعون […]

رئیس رسانه ملی با صدور پیامی درگذشت پرویز پورحسینی بازیگر نام‌آشنا، خلاق و پیشکسوت را تسلیت گفت.

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی با صدور پیامی درگذشت پرویز پورحسینی، بازیگر نام‌آشنا، خلاق و پیشکسوت را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

کرونا باز هم کام همه ما را تلخ کرد و عزیزی دیگر را از ما گرفت. پرویز پورحسینی از هنرمندان خلاق، پیشکسوت و بااخلاق بود که نقش‌آفرینی او در آثار نمایشی مختلف، به‌ویژه سریال‌های تلویزیونی مورد علاقه مردم، نام و تصویرش را برای همیشه ماندگار کرده است. حضرت زکریای سریال «مریم مقدس (ع)»، میثم تمار سریال «مختارنامه» با آن صحنه ماندگارش در مسجد کوفه و بابا اسماعیل سریال «بچه مهندس»، هیچ‌گاه از یاد مخاطبان این سرزمین نخواهد رفت. درگذشت آقای پورحسینی را به خانواده آن مرحوم، مردم هنردوست و همکارانش تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند تعالی برای آن هنرمند اخلاق‌مدار علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار