رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سیاوش طهمورث که نقش ناتمام زنده یاد سیروس گرجستانی را در سریال «شرم» به پایان رسانده است، از دوشنبه دهم آذر ماه رسما به عنوان بازیگر جانشین، به بینندگان معرفی شد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛  او در بخش هایی از صحبت هایش پیش از آغاز نقش آفرینی عنوان کرد […]

سیاوش طهمورث که نقش ناتمام زنده یاد سیروس گرجستانی را در سریال «شرم» به پایان رسانده است، از دوشنبه دهم آذر ماه رسما به عنوان بازیگر جانشین، به بینندگان معرفی شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛  او در بخش هایی از صحبت هایش پیش از آغاز نقش آفرینی عنوان کرد که ابتدا دلش نمی‌آمده است تا جای مرحوم گرجستانی را در این سریال پر کند.

سیروس گرجستانی  هنگامی که هنوز در حال بازی کردن در آخرین سریالش بو، در تاریخ ۱۲ تیر ماه به دلیل سکته از دنیا رفت و پس از سیاوش طهمورث جایگزین او شد.

طهمورث که بازی او در مجموعه تلویزیونی «شرم» همزمان با ششمین قسمت از سریال آغاز شد، در اواسط پخش درباره این جایگزینی توضیحاتی را ارائه کرد.

او خطاب به بینندگان سریال «شرم» گفت: در این موقعیت بد و بیماری کرونا و دیگر مسائل و مشکلات، امیدوارم حال شما خوب باشد. متاسفانه جلوی خیلی از اتفاقات را نمی‌توان گرفت. مدام داریم تسلست می‌گوییم و تسلیت معنای خودش را از دست داده است. ما دچار این تسلیت گفتن ها شده ایم.

وی ادامه داد: یکی از دوستان من در سریال شرم بازی می‌کرد، هنرمند خوب ما آقای سیروس گرجستانی بدون خداحافظی رفت. ما را متاسف کرد. بعد از این اتفاق دوستان مانده بودند که گرجستانی رفت، اما فرد دیگری هم با خودش می‌برد.

طهمورث اظهار کرد: آن دیگری نقشی به اسم عزیز آقا بود که بدون سیروس مانده بود.دوستان به من گفتند که بیا و این عزیز آقا را زنده کن یکبار دیگر عزیز آقا را بلند کن و یکبار دیگر عزیز آقا سرپا شود.من دلم نمی‌آمد به هر حال مجبورشدم بیام وعزیز آقارا به یادهنرمندمان  زنده کنم.امیدوارم من را جای عزیز آقا بپذیرید.

سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار