رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی جدید «پینوکیو» با بازی روبرتو بنینی همزمان با کریسمس در سینماهای آمریکا اکران عمومی می‌شود. متئو گارونه فیلم‌ساز ایتالیایی در جشنواره برلین نسخه سینمایی جدیدی از کتاب «پینوکیو» را رونمایی کرد که روبرتو بنینی بازیگر و کارگردان ایتالیایی در آن در نقش پدر ژپتو بازی کرده است. کمپانی Roadside Attractions توزیع فیلم «پینوکیو» […]

فیلم سینمایی جدید «پینوکیو» با بازی روبرتو بنینی همزمان با کریسمس در سینماهای آمریکا اکران عمومی می‌شود.

متئو گارونه فیلم‌ساز ایتالیایی در جشنواره برلین نسخه سینمایی جدیدی از کتاب «پینوکیو» را رونمایی کرد که روبرتو بنینی بازیگر و کارگردان ایتالیایی در آن در نقش پدر ژپتو بازی کرده است. کمپانی Roadside Attractions توزیع فیلم «پینوکیو» را در آمریکا بر عهده دارد و امیدوار است این فیلم را در دو هزار سالن سینما اکران کند.

«پینوکیو» در ژانر فانتزی محصول سال ۲۰۱۹ میلادی به نویسندگی و کارگردانی ماتئو گارونه، بر اساس کتاب ماجراهای پینوکیو (۱۸۸۳) توسط نویسنده ایتالیایی کارلو کلودی ساخته شده است. فیلم درباره یک نجار پیر به نام ژپتو (روبرتو بنینی) است که یک عروسک چوبی به نام پینوکیو می سازد تا از تنهایی خلاص شود. اما داستان از آنجا شروع می شود که این پسرک چوبی، زنده می شود و می تواند حرف بزند و این تازه آغاز ماجراجویی های پسرکی بازیگوش به نام پینوکیو است. در این فیلم فدریکو ایلاپی، روبرتو بنیینی، روکو پاپالئو، ماسیمو چکرینی، مارین واکت، جیجی پرویتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار