رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بهروز رضوی پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ مهمان برنامه «دست در دست» می شود. برنامه «دست در دست» پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۰ و ۲۱ آذر) میزبان سه تن از هنرمندان کشورمان خواهد بود. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دست در دست» در پانزدهمین قسمت خود که پنجشنبه به روال همیشگی بعد از […]

بهروز رضوی پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ مهمان برنامه «دست در دست» می شود.

برنامه «دست در دست» پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۰ و ۲۱ آذر) میزبان سه تن از هنرمندان کشورمان خواهد بود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دست در دست» در پانزدهمین قسمت خود که پنجشنبه به روال همیشگی بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از بهروز رضوی؛ گوینده، صداپیشه و بازیگر کشورمان میزبانی خواهد کرد.

بهروز رضوی؛ یکی از پیشکسوتان عرصه دوبله و گویندگی است که در کنار صدای جادویی خود در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نیز به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین سپند و کمند امیرسلیمانی، از بازیگران خوب کشورمان دو مهمان دیگر این برنامه هستند که جمعه ۲۱ آذر در استودیوی «دست در دست» روبروی سلمان فرخنده مجری این برنامه نشسته و درباره همدلی، مهربانی و همراهی مردم در شرایط فعلی گپ و گفتی شنیدنی و معاشرتی پاییزی را برای بینندگان این برنامه رقم خواهند زد.

گفتنی است برنامه «دست در دست» یک قرار پاییزی شبانگاهی است که با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.
سیدمحمود انوشه، گلاره عباسی، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، شوکت حجت، علیرام نورایی، حامد عسگری و …. از جمله مهمانان این برنامه بوده‌اند.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

منبع: هنرصدا

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار