رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد بیش از ۴ ماه است که کلید خورده و شنیده می‌شود که روزهای پایانی تصویربرداری خود را سپری می کند. اوایل تیرماه بود که خبر آغاز تصویربرداری سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در آینده‌ای نزدیک در رسانه‌ها منتشر و اعلام شد این مجموعه کمدی برای شبکه سه سیما […]

سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد بیش از ۴ ماه است که کلید خورده و شنیده می‌شود که روزهای پایانی تصویربرداری خود را سپری می کند.

اوایل تیرماه بود که خبر آغاز تصویربرداری سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در آینده‌ای نزدیک در رسانه‌ها منتشر و اعلام شد این مجموعه کمدی برای شبکه سه سیما ساخته خواهد شد.

آخرین همکاری زینب تقوایی و بروز نیک‌نژاد پیش از «باخانمان» به سریال «دودکش» بازمی‌گردد؛ پروژه‌ای که تقوایی در مقام تهیه‌کننده و نیک‌نژاد در جایگاه نویسنده و یار کارگردان در آن حضور داشتند. البته ناگفته نماند که مجموعه «دودکش۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در سکوت خبری وارد مرحله پیش تولید شده و قرار است سومین همکاری تقوایی و نیک‌نژاد در آینده‌ای نزدیک رقم بخورد.

۱۵ مردادماه نام برخی از بازیگران «باخانمان» که نویسندگی آن را امیر برادران برعهده دارد، مشخص شد و در نهایت این مجموعه ۱۸ مردادماه کلید خورد.

ترکیب بازیگران این سریال هنوز به صورت کامل اعلام نشده است و نمی‌توان اظهارنظر دقیقی درباره آن کرد اما حضور افراد نام آشنایی از جمله افسانه بایگان که پس از ۲ سال با یک کار کمدی به تلویزیونی می‌آید، حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، سعید امیرسلیمانی در کنار چهره‌های جوانی که کمتر در کارهای تلویزیونی حضور داشته‌اند از جمله حسام محمودی، الهام اخوان، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان می‌تواند یکی از نکات سریال باشد.

مریم سلطانی که دیگر بازیگر این پروژه است و پس از ۵ سال دوری از فضای بازیگری به تلویزیون باز می‌گردد از حضور خود در این سریال خبر داده بود.

تاکنون و پس از گذشت ۴ ماه هیچ خبر رسمی دیگری از این سریال منتشر نشده است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این روزها علاوه بر تصویربرداری این مجموعه قسمت پایانی آن نیز در حال نگارش است و احتمال دارد کار تا پایان آذرماه تمام شود.

هنوز خلاصه داستانی از این مجموعه در رسانه‌ها منتشر نشده است.

همچنین باتوجه به آنکه این سریال، یک مجموعه کمدی است احتمال آن وجود داشت که برای نوروز ۱۴۰۰ آماده پخش بشود اما چندی پیش خبر تولید سریال «بوتیمار» برای نوروز ۱۴۰۰ رسانه‌ای شد و احتمال پخش «باخانمان» در نوروز منتفی است.

پیش‌بینی می‌شود این سریال که تعداد قسمت‌های آن نیز هنوز مشخص نشده است، برای پخش در زمستان امسال در نظر گرفته شود و حتی شاید پس از پایان پخش سریال «شرم» از شبکه سه روی آنتن این شبکه برود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار