رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

فیلم‌برداری فیلم تلویزیونی «اُپاتان» محصول صداوسیمای مرکز آبادان به پایان رسید. این فیلم به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی سعید مرادی در ۳۵ لوکیشن در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار فیلمبرداری شد و بیش از چهل بازیگر ملی و استانی در این اثر به ایفای نقش پرداختند. «اُپاتان» روایت روزهای اول جنگ در […]

فیلم‌برداری فیلم تلویزیونی «اُپاتان» محصول صداوسیمای مرکز آبادان به پایان رسید.

این فیلم به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی سعید مرادی در ۳۵ لوکیشن در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار فیلمبرداری شد و بیش از چهل بازیگر ملی و استانی در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

«اُپاتان» روایت روزهای اول جنگ در سال ۵۹ است که در روز عروسی طیبه و یاسر داماد برای حفظ خاک و ناموس به ناگاه عروسی را ترک می کند و طیبه در جستجوی همسر تن به کوچ و جستجوی اجباری می دهد که …..

احمد نجفی، مهدی امینی خواه، شراره رخام، طیبه نیک زاد، ابتسام بغلانی، بدر السادات برنجانی، صادق حسنی، سعید حران اف، صادق مقدس، ملیکا عبدالهی و صباح جوان پور از بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل این اثر عبارتند از مجری طرح و مدیر هنری: شهرام قدیری، سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان: سعید حران اف، مدیر برنامه ریزی: محمد عفراوی، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تصویربرداری: پویان آقابابایی، مدیر تدارکات: محمد وطنچی، طراح چهره های ویژه رایانه ای: مهرداد علی پور، تدوین: فرشاد معتمدی، طراح جلوه های ویژه میدانی: محمد رضایی، عکاس: بهزاد عباسی و ناظر کیفی: سید فرزاد توفیقی.

بنابراین گزارش این فیلم در حال طی کردن مراحل فنی برای رسیدن به پخش از شبکه یک سیما است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار