رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما از پیشنهاد این اتحادیه به ساترا برای حل مشکل نظارت بر سریال‌های نمایش خانگی خبر داد. سیدغلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما در صفحه اینستاگرام خود درباره جلسه مشترک با نمایندگان سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی (ساترا) نوشت: «به دعوت معاون اجتماعی ساترا به اتفاق آقایان فراورده و ساداتیان نشستی داشتیم. موضوع واگذاری […]

رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما از پیشنهاد این اتحادیه به ساترا برای حل مشکل نظارت بر سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

سیدغلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما در صفحه اینستاگرام خود درباره جلسه مشترک با نمایندگان سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی (ساترا) نوشت:

«به دعوت معاون اجتماعی ساترا به اتفاق آقایان فراورده و ساداتیان نشستی داشتیم. موضوع واگذاری پروانه تولید و نمایش فیلم‌ها و سریال‌ها بر اساس اطلاق «ویدیوی درخواستی» به وزارت ارشاد بود.

بحث‌های مفصلی شد. دو نکته توسط معاون اجتماعی  ساترا تاکید شد‌: مجوز تولید فیلم و سریال با وزارت ارشاد است و مجوز نمایش هم با ارشاد. اما سریال‌ها برای نمایش در پلتفرم‌ها نیاز به مجوز ساترا دارند.

اختلاف ما (اتحادیه) با ساترا نیز همین بود. ما معتقد بودیم ساترا باید به پروانه نمایش ارشاد برای سریال‌ها همچون فیلم احترام بگذارد. پیشنهاد دادیم دو نفر به انتخاب ساترا به شورای بازبینی سریال‌های ارشاد اضافه شود و مشکل حل شود. قرار شد نشست‌ها ادامه یابد.

با توجه به آنچه آمد، همکاران تهیه‌کننده برای تولید سریال نیاز به مجوز ارشاد دارند. امیدواریم با پذیرش پیشنهاد اتحادیه مشکل بازبینی و تامین نظر اهالی سینما حل شود.»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار