رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

ایرانمنش، بازیگر و جانباز جنگ تحمیلی همچنان تحت درمان است و عوارض ناشی از آن دوران را پشت سرمی‌گذارد. نعیمه نظام‌دوست از وضعیت جسمی رضا ایرانمنش، بازیگر و جانباز دوران دفاع مقدس خبر داد. او در این‌باره نوشت؛ «دوستان عزیزم یادتونه چند ماه پیش از وضعیت رضا جان ایرانمش براتون فیلم گذاشتم و بعدش خیلی […]

ایرانمنش، بازیگر و جانباز جنگ تحمیلی همچنان تحت درمان است و عوارض ناشی از آن دوران را پشت سرمی‌گذارد.

نعیمه نظام‌دوست از وضعیت جسمی رضا ایرانمنش، بازیگر و جانباز دوران دفاع مقدس خبر داد.

او در این‌باره نوشت؛

«دوستان عزیزم یادتونه چند ماه پیش از وضعیت رضا جان ایرانمش براتون فیلم گذاشتم و بعدش خیلی از شما عزیزانم پیگیر شرایط رضاجان شدین، بعد از اون فیلم هرچی باهاش تماس گرفتم که برم ملاقاتش جواب نداد که نداد و اینقدر پیگیرش شدم تا بلاخره همین چند شب پیش توسط عزیزی شماره جدیدی ازش پیدا کردم و بهش زنگ زدم، متوجه شدم بعد از تماس آخرمون دوباره راهی بیمارستان شده و مدتها کما بوده و الان در شهر زادگاهش در کرمان زندگی میکنه و هنوز از مچ پا بی حسی داره و با فیزیوتراپی داره تلاش میکنه که بتونه راه بره.

من پیج رضا جان رو میذارم دیگه این گوی و این میدون خودتون باهاش تماس حاصل کنید و کاری از دستتون برمیاد از پزشک و دارو و محبت کردن، محبتتون رو ازش دریغ نکنید و بهش بگید که چقدر دلتنگش هستین و بهش روحیه بدین.

همکاران محترم یه حال و احوالپرسی چیزی ازمون کم نمیکنه به خدا ، فقط بگیم به یاد رفیقمون هستیم، دمتون گرم. رضا جان خودش این فیلم رو برام فرستاد که براتون به اشتراک بگذارم.»

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار