رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ساترا با اشاره به توقف پخش سریال «قورباغه» مواردی را برای در نظر گرفتن حقوق کاربران وی اودی پخش کننده در نظر گرفت. به نقل از روابط عمومی ساترا، بر اساس اصل شفافیت و رعایت حقوق کاربران به دلیل تبلیغات سریال قورباغه و پخش نشدن آن در موعد مقرر، رسانه نماوا مکلف به رعایت برخی […]

ساترا با اشاره به توقف پخش سریال «قورباغه» مواردی را برای در نظر گرفتن حقوق کاربران وی اودی پخش کننده در نظر گرفت.

به نقل از روابط عمومی ساترا، بر اساس اصل شفافیت و رعایت حقوق کاربران به دلیل تبلیغات سریال قورباغه و پخش نشدن آن در موعد مقرر، رسانه نماوا مکلف به رعایت برخی موارد است.

این موارد به شرح ذیل است:

بخش اول: تمدید حق اشتراک

۱- کاربرانی که اشتراک خود را در فاصله زمانی بامداد شنبه ۲۲ آذر تا ساعت ۲۲ دوشنبه ۲۴ آذر ماه خریداری کرده‌اند به انتهای مدت اعتبار اشتراک آنها اضافه گردد.

۲- کاربرانی که از ابتدای یکشنبه ۲۳ آذر اشتراک دو روزه خریداری کرده‌اند مدت اشتراک آنها تا زمان پخش سریال قورباغه در حسابشان ذخیره شود.

۳- درصورتی که از زمان ابلاغ این تصمیم، کاربر از خدمات رسانه نماوا استفاده نکرده باشد و با انتشار سریال قورباغه از خدمات نماوا استفاده کند مدت اشتراک کاربر از زمان تماشای سریال قورباغه محاسبه شود.

بخش دوم: استرداد وجوه حق اشتراک

۴- درصورتی که تا دو ماه از تاریخ ابلاغ این تصمیم، سریال قورباغه منتشر نشود، برای کاربرانی که در طول این مدت از خدمات رسانه نماوا استفاده نکرده باشند، امکان ثبت درخواست بازپس‌گیری حق اشتراک کاربر فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار