رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

فیلم کوتاه «تخت آبی» از ششمین «همایش فیلم سیاتل» جایزه دریافت کرد. علیرضا کاظمی‌پور با فیلم کوتاه «تخت آبی» در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی/مستند بین المللی برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران ششمین دوره «همایش فیلم سیاتل/Seattle Film Summit» شد. ششمین دوره «همایش فیلم سیاتل» از تاریخ اول تا ۲۲ نوامبر در شهر سیاتل […]

فیلم کوتاه «تخت آبی» از ششمین «همایش فیلم سیاتل» جایزه دریافت کرد.

علیرضا کاظمی‌پور با فیلم کوتاه «تخت آبی» در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی/مستند بین المللی برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران ششمین دوره «همایش فیلم سیاتل/Seattle Film Summit» شد.

ششمین دوره «همایش فیلم سیاتل» از تاریخ اول تا ۲۲ نوامبر در شهر سیاتل آمریکا و به شکل آنلاین برگزار شد.همایش فیلم سیاتل، محلی برای گردهمایی سالانه فیلمنامه نویسان و کارگردانان و تهیه کنندگان مستقل غرب آمریکا است که هر ساله با حضور اساتید و هنرمندان سرشناس، کارگاه های آموزشی و پنل های گفتگوی متنوعی در زمینه فیلمنامه نویسی و فیلمسازی برای علاقمندان این رشته ها برگزار می کند. امسال نیز با وجود آنلاین بودن ورکشاپ ها و جلسات فیلمنامه خوانی، استقبال زیادی از این همایش صورت گرفت و تعداد زیادی از دانشجویان و مشتاقان فیلمسازی از سراسر آمریکا در این برنامه ها شرکت کردند.

جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سیاتل، ششمین جایزه فیلم «تخت آبی» از جشنواره های بین المللی است.

این فیلم که محصول موسسه آواگران راه ابریشم و شرکت الف بریتیش کلمبیا است داستان زن میانسالی به‌نام زهرا است که دختری به نام نگار را در خیابان سوار ماشین کرده و اصرار دارد که او را به خانه‌اش ببرد. اما نگار نسبت به انگیزه و هویت جنسی او تردید دارد.

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار