رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

برنامه‌های ویژه تلویزیونی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، با پایان این رویداد به پوشش اختتامیه و معرفی برگزیدگان می‌پردازند. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»، در ایام برگزاری چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» شبکه یک، دو، چهار، مستند و افق همراه این رویداد آنلاین بودند. با پایان جشنواره، این برنامه‌ها هم با معرفی […]

برنامه‌های ویژه تلویزیونی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، با پایان این رویداد به پوشش اختتامیه و معرفی برگزیدگان می‌پردازند.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»، در ایام برگزاری چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» شبکه یک، دو، چهار، مستند و افق همراه این رویداد آنلاین بودند. با پایان جشنواره، این برنامه‌ها هم با معرفی برگزیدگان، پوشش بخش‌هایی از اختتامیه و گفتگو با بعضی برگزیدگان به انتها می‌رسند.

شبکه دو سیما، ویژه برنامه‌ای را برای چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» در نظر گرفته بود که در روزهای برگزاری جشنواره هر روز ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ به پوشش برنامه‌های جشنواره می‌پرداخت. تهیه‌کننده این برنامه یوسف بچاری است. آخرین قسمت از این برنامه امروز چهارشنبه سوم دی ماه پخش می‌شود و در آن علاوه بر معرفی نامزدها، با تعدادی از آنها مصاحبه خواهد شد.

ویژه برنامه شبکه چهار سیما، که هرشب ساعت ۲۲ به پوشش برنامه‌های «حقیقت آنلاین» می‌پرداخت، امشب به صورت زنده روی آنتن می رود و بخشی از اختتامیه را پوشش خواهد داد. اجرای این برنامه برعهده رامتین شهبازی و تهیه‌کننده آن حمیدرضا توسلی است. در برنامه امشب با تعدادی از برگزیدگان «حقیقت آنلاین» و تعدادی از داوران این دوره گفتگو خواهد شد.

شبکه مستند ویژه برنامه‌ای برای چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» در نظر گرفته بود که هر روز ساعت ۱۹ پخش می‌شد. اجرای این برنامه برعهده علی صوتی و تهیه‌کننده آن سعید رسولی است. آخرین قسمت از این برنامه فردا پنجشنبه چهارم دی ماه پخش می شود. اتفاقاتی که در اختتامیه افتاده و گفتگو با برندگان این دوره بخش‌هایی از آخرین ویژه نامه «سینماحقیقت» در شبکه مستند است.

مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم «سینماحقیقت» امروز چهارشنبه سوم دی ماه برگزار می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار