رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه‌آزاد در هفتمین حضور جهانی خود به سیزدهمین دوره جشنواره فیلم صوفیا منار در بلغارستان راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم صوفیا منار از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در منطقه بالکان به شمار می‌رود، که نمایش جهان اسلام و سنت‌های آن […]

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه‌آزاد در هفتمین حضور جهانی خود به سیزدهمین دوره جشنواره فیلم صوفیا منار در بلغارستان راه یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم صوفیا منار از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در منطقه بالکان به شمار می‌رود، که نمایش جهان اسلام و سنت‌های آن از دریچه سینما را در دستور کار دارد.  سیزدهمین دوره جشنواره جهانی صوفیا منار در این دوره به علت شیوع ویروس کرونا از بیست و پنجم دی ماه تا دوازدهم بهمن به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» با نام اسپانیایی «El Recreo»  درباره سحر، دانش‌آموز هفده ساله‌ای است که می‌خواهد در طول زنگ تفریح و با یاریِ سه دوست خود، مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه فوتبال میان دو تیم استقلال-العین به ورزشگاه آزادی برود.موژان کُردی، ریحانه نبی‌یان، نیلوفر شکوهی‌نیا، غزل خلیلی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند. پخش جهانی «زنگ تفریح» بر عهده شرکت اسپانیایی FeelSales است.

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار