رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

ماجرای آن عکس معروف محمدتقی فسلفی! به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند «سخنران مشهور» به کارگردانی سید سینا عودی با محوریت زندگی محمدتقی فلسفی سخنران مشهور مذهبی و سیاسی و رمزگشایی از برخی شابئه‌های موجود درباره ایشان آماده نمایش شد. محمد تقی فلسفی (تهران ۱۲۸۷ – جمعه ۲۷ […]

ماجرای آن عکس معروف محمدتقی فسلفی!

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند «سخنران مشهور» به کارگردانی سید سینا عودی با محوریت زندگی محمدتقی فلسفی سخنران مشهور مذهبی و سیاسی و رمزگشایی از برخی شابئه‌های موجود درباره ایشان آماده نمایش شد.


محمد تقی فلسفی (تهران ۱۲۸۷ – جمعه ۲۷ آذر۱۳۷۷ تهران) سخنران مشهور، از با نفوذ ترین چهره های قبل از انقلاب است که این مستند به روابط او با حکومت پهلوی، آیت الله بروجردی و آیت الله خمینی می پردازد. او در سرنوشت ساز ترین برهه‌های تاریخی، به عنوان فردی موثر و با نفوذ با سخنرانی هایش نقش آفرینی کرده است.
مجموعه مستند «سخنران مشهور» به کارگردانی سینا عودی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر محصول سازمان هنری رسانه‌ای و تولید شده در خانه مستند و در روزهای جمعه ۲۶ دی، جمعه ۳ بهمن و جمعه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار