رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، آرش انیسی که دانش‌آموخته سینما در مقطع کارشناسی ارشد از دانشکده سینما- تئاتر دانشگاه هنر است، فعالیت خود را با استوری بورد سه […]

فیلم «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، آرش انیسی که دانش‌آموخته سینما در مقطع کارشناسی ارشد از دانشکده سینما- تئاتر دانشگاه هنر است، فعالیت خود را با استوری بورد سه بعدی و پریویژوآلیزیشن در سینما آغاز کرد و پس از آن به سراغ تدوین رفت. انیسی همچنین ساخت ۱۳ فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد که از آن میان می توان به فیلم‌های کوتاه «ای پدر ما که در آسمانی» سال ۸۷، «بازتاب یک ذهن ناتمام»سال ۸۹، «در سوگ سیاوش» سال ۹۰ و فیلم کوتاه «رقص چاقو» را نام برد که در سال ۹۸ کارگردانی کرده است. انیسی در کنار تدوین تعدادی فیلم مستند شاخص، همچنین ساخت مستندهای بلند «حراج بزرگ» و «حباب بزرگ» را نیز در کارنامه خود دارد.

انیسی حالا در گام بعدی به سراغ ساخت فیلم «مامان» به عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی خود رفته است.

در خلاصه فیلم آمده است: «مامان» که با وجود جدایی از شوهرش برای خواهر و برادرهای او هنوز همان دختر آبادانیِ با کلاس و دوست‌داشتنی است، برای پسرهایش اما یک پیرزن بداخلاق و غرغرو است که با  تاکسی خود مسافر جابه‌جا می‌کند و در ظاهر بزرگ‌ترین مانع خوشبختی آن‌ها در زندگی است.

رویا افشار در این فیلم اجرای نقش مامان را بر عهده دارد و از دیگر بازیگران اصلی فیلم «مامان» می‌توان به امیر نوروزی، عرفان ابراهیمی، امیر شمس و شقایق شوریان نام برد.

سایر بازیگران: اسماعیل شفیعی، ندا اسدی، پونه پارسایی، مرتضی علی عباس میرزایی، سمیرا خلیلی. ثریا حقانی.اصغر نوعی. محمودرضا فردوسی. روحیه محمودی. میرحسین نونچی. فرشته صفایی. فرشید آلاشتی داداشی. شبنم ندیمی. شکوفه جعفری. نسرین کرد. شادی عقیلی. امید طاهری. سودا همرنگ. یاسمن میرزایی. فاطمه رحمانی. سپیده سروری. مجید نوربخش.

عوامل فیلم سینمایی مامان عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تدوینگر: آرش انیسی، مشاور کارگردان: خسرو معصومی، مدیر فیلمبرداری: فرید طهماسبی، آهنگساز: میلاد موحدی، طراح صحنه: پوریا اخوان، طراح لباس: صدف صالح ایزدخواست، طراح گریم: محسن دارسنج، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی اکبری، صدابردار: سید وحید رضویان، جلوه های ویژه رایانه ای: امین پهلوان زاده، دستیار اول کارگردان: محمد داوودی کیا، برنامه ریز: امید طاهری،  منشی صحنه: الناز میرزا، اصلاح رنگ: کامران سحرخیز، نگین حیدری، مدیر تولید و مجری طرح: مهدی برزگر. تهیه کننده: مجید برزگر. محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و رسانه باران خیال.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار