رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سومین شماره «فجرنامه»‌ بولتن مجازی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شامل مجموعه‌ای از گزارش‌ها، گفت‌و‌گو‌ها، یادداشت‌ها، گزارش‌های تصویری و اخبار منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، گفت‌و‌گو با «مهدی فریدزاده» دبیر سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر و «افسر اسدی» برگزیده بازیگری زن دوره هشتم جشنواره از مطالب بخش […]

سومین شماره «فجرنامه»‌ بولتن مجازی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شامل مجموعه‌ای از گزارش‌ها، گفت‌و‌گو‌ها، یادداشت‌ها، گزارش‌های تصویری و اخبار منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، گفت‌و‌گو با «مهدی فریدزاده» دبیر سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر و «افسر اسدی» برگزیده بازیگری زن دوره هشتم جشنواره از مطالب بخش ویژه «جشنواره در آینه قرن» است.

در شماره سوم این بولتن موضوع معرفی داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره سی‌و‌نهم مورد توجه قرار گرفته و علاوه بر بررسی کارنامه این داوران و نسبت آنان با جشنواره فجر در غالب یک گزارش و یک اینفوگرافیک، گفت‌و‌گوهایی با هر هفت نفر آنان صورت گرفته است.
بخش دیگر بولتن به معرفی ۳۱ فیلم مستند راه‌یافته به این دوره از جشنواره اختصاص دارد. این ۳۱ فیلم با شرح و عکس در این شماره معرفی شده‌اند.
گفت‌و‌گو با «مهدی فریدزاده» دبیر سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر و «افسر اسدی» برگزیده بازیگری زن دوره هشتم جشنواره هم از مطالب بخش ویژه «جشنواره در آینه قرن» است.
مهدی فریدزاده از یک دور دبیری جشنواره و حدود دو سال مدیریت سینما سخن گفته و افسر اسدی نیز تجربه یکبار کسب سیمرغ جشنواره هشتم را با خوانندگان درمیان گذاشته است.
یادداشت‌ سحر عصرآزاد درباره برگزاری جشنواره در دهه ۷۰ و سرمقاله سیدرضا صائمی با موضوع داوران جشنواره سی‌ونهم در کنار بخش‌های خبری و گزارش تصویری از دیگر مطالب این شماره بولتن مجازی فجر است.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد. بولتن مجازی  جشنواره، پیش از شروع به کار این رویداد سینمایی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.

برای دانلود سومین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار