رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به نقل از روابط عمومی، درپی تقاضاهای مکرر هنرمندان و ضمن تماس‌های شفاهی و مکتوب برای تمدید مهلت ارسال آثار، شورای سیاستگذاری جشنواره «هنر زنده است» با تمدید مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار به دبیرخانه موافقت کرد. بنابراین گزارش، شورای سیاستگذاری جشنواره با بررسی علل مطرح شدن این تقاضاها که تقارن مهلت تحویل آثار با […]

به نقل از روابط عمومی، درپی تقاضاهای مکرر هنرمندان و ضمن تماس‌های شفاهی و مکتوب برای تمدید مهلت ارسال آثار، شورای سیاستگذاری جشنواره «هنر زنده است» با تمدید مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار به دبیرخانه موافقت کرد.

بنابراین گزارش، شورای سیاستگذاری جشنواره با بررسی علل مطرح شدن این تقاضاها که تقارن مهلت تحویل آثار با امتحانات دانشگاهها و مدارس عالی و حضور در جشنواره‌های متعدد از سوی هنرمندان عزیز است، با تمدید مهلت تحویل آثار تا ۱۵ بهمن ماه موافقت کرد.

جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش : فیلم (به دبیری کمال تبریزی) ، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره پذیرای تولیدات متنوع هنرمندان جوان کشور در بخش رقابتی و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشر شده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان پرداخت خواهد کرد.

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع ۱۱» برگزار می‌‌کنند و متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات فراخوان جشنواره با شماره ۰۹۰۳۵۹۴۳۸۹۹ تماس بگیرند. همچنین برای دریافت اخبار جشنواره و مطالعه کامل فراخوان می‌توانند به آدرس سایت (portal.aafestival.ir) و اینستاگرام (instagram.com/artisalivevirtualfestival) جشنواره مراجعه کنند.

منبع: سوره سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار