رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سامانه‌های برخط هاشور(خانه جشنواره)، ودیو و تیوال نمایش فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل و تعدادی از آثار مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده گرفتند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تمامی فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل و تعداد ۷۵ فیلم […]

سامانه‌های برخط هاشور(خانه جشنواره)، ودیو و تیوال نمایش فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل و تعدادی از آثار مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده گرفتند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تمامی فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل و تعداد ۷۵ فیلم مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که با رضایت فیلمسازانشان انتخاب شده اند، در سامانه‌های برخط هاشور، ودیو و تیوال در ایام برگزاری این رویداد نمایش داده می‌شوند.

سامانه هاشور به عنوان خانه جشنواره سی و هفتم انتخاب شده است و علاوه بر عموم، میزبان هنرمندان و اهالی رسانه و فیلم کوتاه خواهد بود. همچنین سامانه های ودیو و تیوال نیز امکان تماشای آثار را برای عموم مردم فراهم خواهند کرد.

علاقه مندان به تماشای آثار در سامانه هاشور باید ابتدا در پرتال portal.tisff.ir ثبت نام کرده و پس از احراز هویت توسط انجمن سینمای جوانان ایران از لینک مربوط به خانه جشنواره طبق جدول منتشر شده آثار حاضر را در این سامانه دنبال کنند. قیمت بلیت هر فیلم برای عموم مردم ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است و همه عواید بلیت فروشی به صاحب اثر تعلق می‌گیرد.

گفتنی است فیلم‌های هر روز جشنواره طبق جدول نمایش از ساعت ۱۰ صبح هر روز در خانه جشنواره و سایر سامانه‌ها بارگذاری شده و برای مهمانان جشنواره تا پایان رویداد و برای سایر مخاطبان تا ساعت ۲۴ همان روز قابل دسترسی است.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار