رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مستند بلند «آنجا سپیده‌دم» به کارگردانی محسن جهانی و هاشم مسعودی در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، مستند هفتاد دقیقه‌ای “آنجا سپیده‌دم” با فرم “سلفی بیوگرافی” و با گوشی موبایل در ۷۵ جلسه ساخته شد. سوژه اصلی مستند محسن جهانی […]

مستند بلند «آنجا سپیده‌دم» به کارگردانی محسن جهانی و هاشم مسعودی در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است.
به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، مستند هفتاد دقیقه‌ای “آنجا سپیده‌دم” با فرم “سلفی بیوگرافی” و با گوشی موبایل در ۷۵ جلسه ساخته شد.
سوژه اصلی مستند محسن جهانی یکی از کارگردان‌های این اثر است که به‌عنوان پرستار در بیمارستان مشغول خدمت است. او تا پیش از شیوع کرونا در کشور در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد کار می‌کرد، اما با بحرانی‌تر شدن شرایط داوطلبانه به بخش کرونا می‌رود.
فیلم روایتگر پشت صحنه زندگی جهانی به‌عنوان پرستار بخش کرونا و تأثیر کرونا بر خانواده‌های کادر درمان است. جهانی و هاشم مسعودی دو کارگردان مستند “آنجا سپیده‌دم” هستند که در چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد و موفق شد جایزه ویژه هیئت داوران را در بخش کرونا از آن خود کند.
محسن جهانی که در رشته پرستاری تحصیلات خودش را پی گرفته تا کنون مستندهایی نظیر «بوکس برای صلح»، «مرد سرمی»، «طلوع»،«رجعت»، «چاره» ، «سین آخر» و مستند کوتاه « خوش خیم» را ساخته است.
مسعودی هم دو مستند «مسیر» و «احسن خان» را در کارنامه کاری خود دارد.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: پژوهشگر: محسن جهانی و هاشم مسعودی/تصویربردار: محسن جهانی/صدابردار: محسن جهانی/صداگذار: حسین ابراهیمی/تدوینگر: اسماعیل علیزاده/آهنگساز: افشین عزیزی/تهیه کننده: مجتبی خیاط احسانی و هاشم مسعودی/ تهیه شده در مرکز مستند حوزه هنری انقلاب اسلامی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار