رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

آدام درایور در اقتباسی سینمایی از رمان «برفک» نوشته دان دلیلو نویسنده شهر در نقش پروفسور مطالعات هیتلر ظاهر می‌شود. به نقل از کولیدر، فیلمساز فیلم «داستان ازدواج» یعنی نوا بامبک آماده شده تا فیلم بعدی‌اش را تولید کند. وی پس از دریافت تحسین‌های بسیار برای فیلم «داستان ازدواج» که شاید بزرگ‌ترین فیلم دوران کاری‌اش […]

آدام درایور در اقتباسی سینمایی از رمان «برفک» نوشته دان دلیلو نویسنده شهر در نقش پروفسور مطالعات هیتلر ظاهر می‌شود.
به نقل از کولیدر، فیلمساز فیلم «داستان ازدواج» یعنی نوا بامبک آماده شده تا فیلم بعدی‌اش را تولید کند. وی پس از دریافت تحسین‌های بسیار برای فیلم «داستان ازدواج» که شاید بزرگ‌ترین فیلم دوران کاری‌اش شد، اکنون بار دیگر با آدام درایور بازیگر آن فیلم با هم همکاری می‌کنند. فیلم جدید آنها اقتباسی از رمان «برفک» نوشته دان‌دلیلو نویسنده شهیر آمریکایی است.

گفته شده در این فیلم که قرار است تولید آن از ماه ژوئن آغاز شود، گرتا گرویگ همسر بامباک هم نقش‌آفرینی می‌کند. این فیلم برای نتفلیکس ساخته می‌شود که سازنده «داستان ازدواج» هم بود و آن فیلم را پخش هم کرد.

«برفک» درباره استاد دانشگاهی است که مطالعاتی درباره هیتلر را در کالج لیبرالی در میانه آمریکا انجام می‌دهد وی حالا با همسر چهارمش زندگی می‌کند. در همین حین رویدادی ناگوار رخ می‌دهد که این زوج تصور می‌کنند که با هم بودنشان مرگبار خواهد بود. نقش این زوج را درایور و گرویک بازی می کنند. این دو در فیلم «فرانسیس ها» بامباک در سال ۲۰۱۲ نیز باهم همکاری کرده بودند.

بامباک و گرویگ در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه اقتباسی از «باربی» هستند که تهیه کننده و بازیگر اصلی آن مارگو رابی است.

گرویگ که خود فیلمساز است با فیلم‌های «زنان کوچک» و «لیدی برد» کاملاً درخشید.

درایور نیز به تازگی بازی در فیلم «آخرین دوئل» به کارگردانی ریدلی اسکات که درامی قرن چهاردهمی است را به پایان برده و در فیلم «گوچی» هم قرار است دوباره با اسکات برای بازآفرینی خانواده طراح مشهور مد همکاری کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار