رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مهمانان سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در روزهای برگزاری این رویداد می‌توانند از مقابل درب متروی ایران خودرو با سرویس‌های ایاب و ذهاب این رویداد در کاخ جشنواره حضور پیدا کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد سینمایی به منظور تسهیل […]

مهمانان سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در روزهای برگزاری این رویداد می‌توانند از مقابل درب متروی ایران خودرو با سرویس‌های ایاب و ذهاب این رویداد در کاخ جشنواره حضور پیدا کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد سینمایی به منظور تسهیل در رفت و آمد مهمانان جشنواره برای حضور در پردیس سینمایی ایران مال، سرویس ایاب و ذهاب از مقابل ایستگاه متروی ایران خودرو در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این وسایل نقلیه در بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۱۹ مسیولیت جابه جایی مهمانان را از محل ذکر شده برعهده دارند.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد. اخبار و اطلاعات جشنواره در سایت www.iycs.ir قابل دسترس است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار