رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • دوشنبه 29 دی 1399 - 13:55
  • کد خبر : 59276
  • تئاتر
  • چاپ خبر : ثبت‌نام از اهالی رسانه جهت تماشای آثار جشنواره آغاز می‌شود
با ارائه سازوکاری براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی؛

ثبت‌نام از اهالی رسانه جهت تماشای آثار جشنواره آغاز می‌شود

با ارائه سازوکاری براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مرحله ثبت نام اهالی رسانه برای تماشای آثار سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از روز سه شنبه ۳۰ دی(فردا) آغاز می شود و تا روز جمعه ۳ بهمن ماه ادامه دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، ثبت نام […]

با ارائه سازوکاری براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مرحله ثبت نام اهالی رسانه برای تماشای آثار سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از روز سه شنبه ۳۰ دی(فردا) آغاز می شود و تا روز جمعه ۳ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، ثبت نام اهالی رسانه برای تماشای آثار سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با ارائه سازوکاری براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سه شنبه ۳۰ دی آغاز می‌شود.

روابط‌عمومی این رویداد ضمن اعلام این خبر، توضیحاتی را خطاب به اهالی رسانه به شرح زیر اعلام کرد:

«اهالی محترم رسانه

با سلام و احترام؛

روابط‌عمومی سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر لازم می‌داند قبل از ثبت نامِ شما با توجه به شرایط خاص امسال به جهت شیوع ویروس کرونا چند نکته را به اطلاع برساند:

۱. ضرورت ثبت‌نام شما  و پر کردن این فرم به جهت صدور بلیت الکترونیکی برای حضور در تماشاخانه‌های درگیر جشنواره امسال است. بدون شک شرایط امسال به گونه‌ای است که ستاد جشنواره نمی‌تواند همانند سال های گذشته ضمن دعوت از همه شما عزیزان بر حضورتان در تالارها هم اصراری داشته باشد. به همین جهت و به منظور تماشای آثار جشنواره امسال کدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با آن می‌توانید  از بستر فضای مجازی و در پلتفرمی که معرفی خواهد شد آثار را تماشا کنید اما برای بهره‌مندی از ظرفیت ۵۰ درصدی صندلی‌ها لازم است که نسبت به ثبت‌نام در این فضا برای دریافت بلیت اقدام کنید.

۲. امسال برای حضور شما عزیزان جشنواره کارتی صادر خواهد شد که معرف شما خواهد بود و برای حضور در فضاهای عمومی تالارها تعریف شده است اما تماشای نمایش ها به صورت حضوری صرفا از طریق ارائه بلیت الکترونیکی اتفاق خواهد افتاد که از طریق کد دیگری به جز کدی که در بند یک توضیح داده شد، قابل دسترسی است.

۳. یکی از الزامات وزارت بهداشت جهت بازگشایی تماشاخانه‌ها و بهر‌مندی از ظرفیت ۵۰ درصدی ارائه کد ملی  افرادی است که متقاضی حضور در تالارها می شوند همانند نظام خرید بلیت هواپیما و قطار با استفاده از کد ملی، از سیستم آزمایشگاهی و بیمارستانی کشور در مورد مبتلایان و گذشتن ۱۴ روز از زمان تست مثبت کرونا استعلام گرفته می‌شود.

۴. دو بخش آپلود «معرفی نامه رسانه» و «نمونه کارهای مرتبط با حوزه تئاتر یا جشنواره تئاتر فجر» برای خبرنگاران محترم خبرگزاری های رسمی و رسانه هایی که صفحه سینما و تئاتر مستقل دارند الزامی ندارد.»

اهالی رسانه و نمایندگان خبری آن‌ها می توانند از روز سه شنبه ۳۰ دی تا جمعه ۳ بهمن با مراجعه به سایت https://fitf.theater.irنسبت  به تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خود اقدام کنند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۰ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار