رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مخاطبان اکران‌های حضوری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران می‌توانند از ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۳۰ دی می توانند به رزرو بلیت فیلم مورد نظر خود در سایت ایران تیک اقدام کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، مخاطبان این […]

مخاطبان اکران‌های حضوری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران می‌توانند از ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۳۰ دی می توانند به رزرو بلیت فیلم مورد نظر خود در سایت ایران تیک اقدام کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، مخاطبان این رویداد سینمایی برای حضور در پردیس سینمایی ایران مال و تماشای آثار جشنواره به صورت حضوری، باید علاوه بر داشتن کارت جشنواره، صندلی خود را در سایت ایران تیک به نشانی https://www.irantic.com/  رزرو کنند.

گفتنی است هر مخاطب با هر شماره تنها می‌تواند یک بلیت از هر سانس را تهیه کند. همچنین این فرآیند رزرو ویژه آن گروه از مخاطبان جشنواره است که برایشان کارت صادر و ثبت نام‌شان برای حضور در کاخ جشنواره توسط ستاد برگزار کننده تایید شده است.

این اقدام از سوی ستاد برگزار کننده سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور پرهیز از تجمع و حفظ سلامت مخاطبان و برقراری نظم بیشتر در محل برگزاری حضوری جشنواره انجام می شود.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار