رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

«مصطفی داوطلب»، با فیلم کوتاه «سایکو» در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «مصطفی داوطلب» که دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته سینما است، پیش از این سابقه ساخت فیلم کوتاه مستند «سایه نیاکان فراموش شده ما» را در کارنامه […]

«مصطفی داوطلب»، با فیلم کوتاه «سایکو» در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «مصطفی داوطلب» که دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته سینما است، پیش از این سابقه ساخت فیلم کوتاه مستند «سایه نیاکان فراموش شده ما» را در کارنامه خود دارد، با فیلم کوتاه «سایکو» در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است.
فیلم کوتاه «سایکو» در چهارده دقیقه ساخته شده و فیلمبرداری آن در مدت چهار روز در پنج کیلومتری جاده «تهران- قم» و در یک لوکیشن جاده‌ای با دوربین Fs7 ضبط شده است.  تقریبا ۷۰ درصد فیلم داخل ماشین و بین سه کاراکتر شکل گرفته است.
رضا عموزاده، رویا حسینی و محمد نریمان از بازیگران این اثر سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم «سایکو» آمده است: زن و مرد جوانی خارج از شهر به مقصد آسایشگاه روانی سوار بر تاکسی می‌شوند. در میانه راه ما بین آنها و راننده درگیری شکل می‌گیرد که باعث می‌شود همه عصبی شوند. در انتها ماشین به آسایشگاه روانی می‌رسد و زن و مرد با زیرکی از عصبانیت راننده سواستفاده می‌کنند و اتفاقاتی جدید رقم می‌خورد.

عوامل این اثر سینمایی عبارتند از: فیلمنامه‌نویس: مصطفی داوطلب، فیلمبردار: مهدی بهبهانی، صدابردار: مجید نجاتی، صداگذار: سامان شهامت، گریم: حامد بداغی، طراح لباس: فاطمه صفیری، تدوینگر: مصطفی داوطلب، آهنگساز: محمد صانعی‌فر، سرمایه‌گذار: مصطفی داوطلب، انجمن سینمای جوان.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار