رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • دوشنبه 29 دی 1399 - 14:08
  • کد خبر : 59303
  • تئاتر
  • چاپ خبر : همزمان با اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، بزرگداشت امیر لطفیان برگزار می‌شود

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به پاس سال‌ها تلاش و زحمت صادقانه، از امیر لطفیان عکاس، کارگردان و مستندساز پیشکسوت تقدیر می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تلاش‌ها و زحمات امیر لطفیان پیشکسوت سینمای ایران در سی و هفتمین جشنواره […]

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به پاس سال‌ها تلاش و زحمت صادقانه، از امیر لطفیان عکاس، کارگردان و مستندساز پیشکسوت تقدیر می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تلاش‌ها و زحمات امیر لطفیان پیشکسوت سینمای ایران در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بزرگداشته می‌شود.

امیر لطفیان متولد ۱۳۳۹ در همدان عکاس و فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران است. وی موسس جشنواره پویانمایی تهران است و مدیریت اجرایی ۴ دوره از این رویداد را برعهده داشته است. ساخت برنامه های تلویزیونی «سینما۴»، «سینما یک»، «مستند ۴» و برگزاری مراسم های بزرگداشت متعدد، مدیر مسئولی نشریه تخصصی فیلم کوتاه و معاونت تولید انجمن سینمای جوانان ایران نیز از دیگر سوابق درخشان اوست. این هنرمند همچنین کارگردانی فیلم «تشنه نور»، مستند «سپیده عشق» با موضوع ارتحال امام خمینی(ره)، مستند «بم» درباره زلزله بم و فیلمبرداری فیلم «عبدوک» و… را در کارنامه کاری خود دارد.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد. اخبار و اطلاعات جشنواره در سایت www.iycs.ir قابل دسترس است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار