رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» ساخته مسعود امینی‌تیرانی ویژه سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شد. به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی که در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد. محمدمهدی باقری […]

پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» ساخته مسعود امینی‌تیرانی ویژه سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی که در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد. محمدمهدی باقری براساس عکسی از یونس امینی طراحی و اجرای این پوستر را برعهده داشته است.

«سه روز و سه قتل» که یکی از فیلم‌های حائز شرایط رقابت در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر است که توسط مسعود امینی تیرانی از فیلمبرداران  سینما کارگردانی شده است و تهیه‌کنندگی آن برعهده جعفر صانعی‌مقدم بوده و سرمایه‌گذار آن آرش شجاعی است.

 

این فیلم که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. ۶ اجراگر وارد خانه‌ای می‌شوند که سال‌ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده‌اند.

بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی و سهند کبیری و امیر شکرگزار از اجراگران «سه روز و سه قتل» هستند و این فیلم گفته می شود، تجربه‌ای متفاوت در کارنامه بازیگری آنهاست زیرا هم از لحاظ فرم هم محتوا اثری کاملا تجربی محسوب می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از طراح و کارگردان: مسعود امینی تیرانی، اجراگران: بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی، سهند کبیری، امیر شکرگزار، گروه ایده پردازی: منصور براهیمی، مجید شیخ انصاری، مسعود مددی، مشاوران کارگردان: عباس نظامدوست، امیر جلالیان، مدیر فیلمبرداری: داود ملک حسینی، تدوین: مسعود امینی تیرانی، مهدی باقری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پان ته آ حسینی، صدابردار:  هادی معنوی پور، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه: فراز مدیری، مدیر تولید: میثم جمالی، مجری طرح: نیما عباسپور، سرمایه‌گذار و جانشین تهیه‌کننده: آرش شجاعی، تهیه‌کننده: جعفر صانعی مقدم، مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار