رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

نمایشگاه مجازی کتاب آبان کتاب های سینمایی خود را با ارائه تخفیف ۲۵ درصدی برای علاقه مندان سینما همزمان با سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران عرضه می کند. به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، همزمان با این رویداد سینمایی نمایشگاه مجازی کتاب آبان با […]

نمایشگاه مجازی کتاب آبان کتاب های سینمایی خود را با ارائه تخفیف ۲۵ درصدی برای علاقه مندان سینما همزمان با سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران عرضه می کند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، همزمان با این رویداد سینمایی نمایشگاه مجازی کتاب آبان با تخفیف ۲۵ درصدی برای علاقه مندان به فیلم کوتاه و سینما برگزار می شود.

به مناسبت برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، مخاطبان و علاقه‌مندان سینما می‌توانند با مراجعه به سایت www.abanbooks.com   از تخفیف ۲۵ درصدی با ارائه کد iycs.ir  برای تهیه کتاب های سینمایی بهره‌مند شوند.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار