رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بازیگر ناشنوای فیلم «تشک مواج» گفت: برای من بسیار ارزشمند است که در این جشنواره به ناشنوایان توجه شده است، چراکه متاسفانه خیلی کم برای ناشنوایان فیلم ساخته می شود و همین توجه بسیار اهمیت دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، علی […]

بازیگر ناشنوای فیلم «تشک مواج» گفت: برای من بسیار ارزشمند است که در این جشنواره به ناشنوایان توجه شده است، چراکه متاسفانه خیلی کم برای ناشنوایان فیلم ساخته می شود و همین توجه بسیار اهمیت دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، علی محمودی بازیگر ناشنوا فیلم «تشک مواج» بیام کرد: فیلم تشک مواج فیلمی بود که من در آن با افراد شنوا ارتباط برقرار می کردم، این فیلم به ارتباطات آسان میان افراد ناشنوا و شنوا اشاره دارد.
وی افزود: در این فیلم از زبان اشاره استفاده شده است و نشان می دهد که ارتباط گیری میان افراد شنوا و ناشنوا چه قدر راحت است.
این بازیگر خاطر نشان کرد: برای من بسیار ارزشمند است که در سینمای کوتاه به ناشنوایان توجه شده است، چراکه متاسفانه خیلی کم برای ناشنوایان فیلم ساخته می شود و همین توجه بسیار اهمیت دارد.

محمودی عنوان کرد: این فیلم موجب شد که من برای اولین بار بازی کنم و به جشنواره بیایم و بسیار خوشحالم که به این عرصه وارد شدم.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار