رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

تازه‌ترین شماره بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر شامل مجموعه‌ای گفت‌وگوها، یادداشت‌ها، گزارش‌های تحلیلی و خبری و تصویری انتشار یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، سرمقاله این شماره را حمیدرضا مدقق به نگارش درآورده است و پس از بخش اخبار، به بهانه معرفی نامزدهای دریافت جایزه بخش مواد […]

تازه‌ترین شماره بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر شامل مجموعه‌ای گفت‌وگوها، یادداشت‌ها، گزارش‌های تحلیلی و خبری و تصویری انتشار یافت.
به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، سرمقاله این شماره را حمیدرضا مدقق به نگارش درآورده است و پس از بخش اخبار، به بهانه معرفی نامزدهای دریافت جایزه بخش مواد تبلیغی نامزدهای این بخش در گزارشی بررسی شده‌اند.
پرونده فیلم این شماره شامل مصاحبه‌هایی با سازندگان دو فیلم «خط فرضی» و «گیج‌گاه» است. فرنوش صمدی درباره نخسین تجربه فیلمسازی خود «خط فرضی» گفته است و عادل تبریزی و حنیف سروری هم جریان تولید «گیج‌گاه‌» را روایت کرده‌اند.
این شماره از بولتن با یک گزارش درباره مادرانی که در جشنواره فجر تحسین شده‌اند ادامه یافته و اینفوگرافیک هم مربوط به همین موضوع است. سیدرضا صائمی هم در یادداشت شماره دوازدهم، شخصیت‌های مادر فیلم‌های جشنواره سی‌و‌نهم را مورد توجه قرار داده است.
در شماره دوازدهم جشنواره با ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سه دوره از جشنواره فیلم فجر گفت‌و‌گویی مفصل صورت گرفته است و او از چالش‌ها و ویژگی‌های کار خود در جشنواره بین سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ گفته است.
گزارش تصویری از حضور رئیس سازمان سینمایی در سینمای اهالی رسانه، نشست‌های خبری، حواشی و آتلیه فجر دیگر ‌مطالب این شماره‌اند.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد.
برای دانلود دوازدهمین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار