رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

یک فیلم بیوگرافیک درباره شهید منصور ستاری که می کوشد تا با درهم آمیزی بخش های مستند از زندگی و زمانه او و جنبه های دراماتیک به کلیتی در زمره سینمای داستانی دست یابد اما در نهایت سویه فیلم در سرو شکلی مستند یا به عبارت صحیح تر مستند_داستانی باقی می ماند. حضور محسن قصابیان […]

یک فیلم بیوگرافیک درباره شهید منصور ستاری که می کوشد تا با درهم آمیزی بخش های مستند از زندگی و زمانه او و جنبه های دراماتیک به کلیتی در زمره سینمای داستانی دست یابد اما در نهایت سویه فیلم در سرو شکلی مستند یا به عبارت صحیح تر مستند_داستانی باقی می ماند.
حضور محسن قصابیان در نقش ستاری از جمله امتیازات فیلم است؛ چه به سبب نزدیکی چهره و چه در مدل بازی تا حد مناسبی در ارائه کاراکتری با ویژگی های قهرمان پرور موفق عمل می کند. قهرمانی که فیلم درصدد است تا از او شخصیتی دست نیافتنی نسازد و با پرهیز از کارهای خارق العاده؛ او را در نسبتی مشخص با محیط اطراف و آدم های پیرامون قرار دهد.
فیلم در بخش ساختاری به ویژه در تدوین نیازمند یک بازنگری محسوب می شود تا از حیث لحن و ضرب‌آهنگ، شکلی پویاتر به خود گیرد و از افت هایی که ارتباط مخاطب را با جریان اثر محدود می سازد؛ قدری کاسته شود.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار