رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

سپند امیرسلیمانی که این روزها مشغول بازی در سریال «بوتیمار» است، از علل موفقیت «باخانمان» سخن گفت. سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام هستم که برای شبکه سه سیما تولید می‌شود. وی […]

سپند امیرسلیمانی که این روزها مشغول بازی در سریال «بوتیمار» است، از علل موفقیت «باخانمان» سخن گفت.

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام هستم که برای شبکه سه سیما تولید می‌شود.

وی افزود: در این سریال با حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی و… همبازی هستم.

به گفته بازیگر «بوتیمار»، این مجموعه در صورت آماده شدن عید نوروز ۱۴۰۰ پخش خواهد شد.

امیرسلیمانی که در سریال «باخانمان» نیز بازی داشته با اشاره به اینکه این سریال یکی از کارهای خوبی بوده که در چند سال اخیر بازی کرده است درباره علل موفقیت این مجموعه گفت: داشتن فیلمنامه خوب و تسلط کارگردان روی کار از دلایل موفقیت «باخانمان» در جذب مخاطب بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در ایام کرونایی سریال «باخانمان» را بازی کرده است، مطرح کرد: شرایط کار در دوران کرونا دشوار است اما گروه «باخانمان» با همدلی این سختی‌ها را پشت سر گذاشت و خوشبختانه حاصل کار نیز مطلوب نظر مخاطبان واقع شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار