رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه «طبیب» با اجرای پیمان طالبی ‌و تهیه کنندگی علی زاهدی با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است. «طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند، امروز شنبه ۲۵ بهمن‌ماه میزبان پزشک طب […]

برنامه «طبیب» با اجرای پیمان طالبی ‌و تهیه کنندگی علی زاهدی با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند، امروز شنبه ۲۵ بهمن‌ماه میزبان پزشک طب ایرانی‌بوده و موضوع طب ایرانی و کرونا را بررسی خواهد کرد و بخش دوم پذیرای نجفی فوق تخصص قلب و عروق بوده و به موضوع نوار قلبی و تشخیص بیماریهای قلب خواهد پرداخت.

برنامه طبیب فردا یکشنبه‌ ۲۶ بهمن نیز میزبان متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دست بوده و موضوع ترمیم دستهایی که دچار ضربه یا ضایعه شده‌اند را بررسی خواهد کرد و دقایقی نیز فوق تخصص گوارش و کبد با موضوع زخمهای دستگاه گوارش به مهمانی طبیب خواهد آمد.

همچنین در روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه پزشک فیزیوتراپیست با موضوع کمر درد و دکتر پیام طبرسی عفونی با موضوع آخرین اخبار مربوط به کرونا مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۲۸ بهمن پذیرای متخصص گوش و حلق و بینی با موضوع وزوز گوش و پزشک اورولوژیست با موضوع بیماریهای عفونی در کودکان خواهد بود.

طبیب در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه نیز میزبان دکتر یارقلی متخصص طب ایرانی بوده و به پرسش های مخاطبین پاسخ خواهد داد و همچنین با حضور یک روانپزشک به بررسی بیماریهای روانی در ایام کرونایی خواهد پرداخت.

معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با اجرای پیمان طالبی ‌و تهیه کنندگی علی زاهدی با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار