«برف بی صدا می بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در ده های ۷۰،۶۰ و ۹۰ روایت شده و هم اکنون با حضورعوامل و بازیگران در یکی از بیمارستان های استان البرز، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده و به زودی گروه و عوامل این سریال تلویزیونی، راهی لوکیشن های شمال کشور و رفسنجان می شوند. همچنین اسامی سایر بازیگران این سریال نیز در اخبار‌ آتی اعلام خواهد شد.

این سریال ۲۵۰ قسمتی که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست، در زمانی حدود ۱۰ هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه ۶۰ و ۷۰ سپری و در ۱۰۰قسمت تولید می شود؛ در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه ۹۰ را روایت می کند، هم اکنون مراحل نگارش را سپری می‌کند.

در خلاصه داستان  این سریال سه فصلی آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می بارد، دردانه ی من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم…

سایرعوامل «برف بی صدا می بارد» عبارتند از: کارگردان: پوریا آذربایجانی، مدیر تولید : سامان شعشعه، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی، مدیر تصویربرداری : مجید محمدقلی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، منشی صحنه:هدیه نصیری، طراح لباس: چکامه میرخانجانی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: سعید رضوی، تدوین:خشایار موحدیان و سعید سیاح، جلوه های ویژه میدانی:ایمان کرمیان، عکاس: مونا سرتوه، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی، تصویربردار پشت صحنه وساخت تیزر: محمدحسین آبایی، محمدامین عرب سرخی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

منبع: سوره سینما