رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سمیه مطلبی کارگردان فیلم کوتاه «اپراتور» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: داستان این فیلم داستان جهانشمولی راجع به استثمار هویت انسانی است که برای به نمایش درآوردن در جشنواره های داخلی و خارجی به مرحله تدوین رسید. کارگردان این فیلم کوتاه از مشکلات تولید فیلم و […]

سمیه مطلبی کارگردان فیلم کوتاه «اپراتور» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: داستان این فیلم داستان جهانشمولی راجع به استثمار هویت انسانی است که برای به نمایش درآوردن در جشنواره های داخلی و خارجی به مرحله تدوین رسید.

کارگردان این فیلم کوتاه از مشکلات تولید فیلم و تئاتر مستقل  گفت و افزود: هیچ حمایتی از تولید فیلم و تئاتر مستقل نمی شود و اگر بشود جای تعجب دارد. البته شاید صحبت راجع به این مقوله تکراری باشد، اما بزرگترین شانس من عوامل بسیار حرفه ای و صبوری بودند که باعث شدند این مشکلات برای من کمرنگ تر شوند.

وی از نگارش  فیلم بلندی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: فیلم بلند دیگری در دست نگارش دارم که امیدوارم در سال جدید امکان ساختش را پیدا کنم، اما اگر حال تئاتر خوب باشد. حتما نمایش “زخم دره” را با عشق به روی صحنه خواهم برد.

علاقه سمیه مطلبی  به تئاتر و نمایشنامه منجر به تولید اثار صحنه ای و رادیویی در سالهای گذشته شده است. وی در آبان ۹۸ نمایش “از میان مردگان” را در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه برد که با استقبال خوبی همراه شد و تولید اولین کار تصویری وی با فیلم کوتاه “اپراتور” آغاز شد.

عواملی که در فیلم کوتاه «اپراتور» نقش داشتند به ترتیب نویسنده: حمیدرضا اسد زاده، کارگردان و تهیه کننده: سمیه مطلبی، بازیگران: سعید اژدرپور – مهدی قادرپناه، فیلمبردار: محمدرضا قربانی، نورپرداز: بهرام اجرایی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، منشی صحنه: سهیلا سالک، گریم: فرزانه جدید، مدیر تولید: احسان و محسن دانک، روابط عمومی و عکاس: پیام احمدی کاشانی، صدای ضبط شده با حضور بازیگران: ایلار توکل، محمد بختیاری، بهنام غفاری، شکوفه سلحشور، اروین یغموری و بازیگر خردسال مبین منفرد

سینما خانه / خبرنگار و عکاس: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار