رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

یکی از تهیه‌کنندگان سریال «افرا» می‌گوید تصویربرداری این پروژه از نیمه گذشته است و کار همچنان در شمال کشور ادامه دارد. محمدکامبیز دارابی یکی از تهیه‌کنندگان سریال «افرا» درباره آخرین وضعیت این پروژه اظهار کرد: تصویربرداری سریال درام اجتماعی و خانوادگی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی همچنان در شمال کشور ادامه دارد. وی افزود: تاکنون حدود نیمی از پروژه جلوی […]

یکی از تهیه‌کنندگان سریال «افرا» می‌گوید تصویربرداری این پروژه از نیمه گذشته است و کار همچنان در شمال کشور ادامه دارد.

محمدکامبیز دارابی یکی از تهیه‌کنندگان سریال «افرا» درباره آخرین وضعیت این پروژه اظهار کرد: تصویربرداری سریال درام اجتماعی و خانوادگی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی همچنان در شمال کشور ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون حدود نیمی از پروژه جلوی دوربین رفته است.

یکی از تهیه‌کنندگان «افرا» با اشاره به اینکه بیشتر سکانس‌های این سریال در شمال کشور ضبط می‌شود، مطرح کرد: فعلا کار در شمال کشور ادامه دارد اما تصویربرداری برخی سکانس‌ها نیز در تهران اتفاق می‌افتد.
دارابی در پاسخ به این پرسش که تصویربرداری این مجموعه چه زمانی به پایان می‌رسد، اظهار کرد: تاریخ دقیقی نمی‌تواند ارایه بدهم اما کار تا سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.
وی درباره زمان پخش این سریال نیز خاطرنشان کرد: هنوز زمان پخش «افرا» مشخص نشده است.
یکی از تهیه‌کنندگان «افرا» در پایان گفت: هم‌اکنون همه بازیگرانی که اسامی آن‌ها در اخبار رسمی قید شده است، جلوی دوربین رفته‌اند و احتمال دارد در ادامه کار بازیگران دیگری به پروژه اضافه شوند.
مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، مینا وحید، فریبا متخصص، علیرضا آرا، نسرین بابایی، پیام دهکردی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مومنی، بهمن صادق حسنی و … از جمله بازیگران «افرا» هستند.
این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.
 طراحان قصه سریال پدرام پور امیری و حسین دوماری هستند و فرزاد فرزانه فیلمنامه را نوشته است.
سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارایه داده اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است….»
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار