رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

یکی از تهیه‌کنندگان مسابقه «شوتبال» از بخش ۱۴ قسمت ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. مقداد مومن نژاد یکی از تهیه کنندگان مسابقه «شوتبال» در پاسخ به این پرسش که این مسابقه در ایام نوروز هم روی آنتن خواهد رفت یا نه، اظهار کرد: قرار است ۱۴ قسمت ویژه نوروز تولید کنیم. وی با اشاره […]

یکی از تهیه‌کنندگان مسابقه «شوتبال» از بخش ۱۴ قسمت ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

مقداد مومن نژاد یکی از تهیه کنندگان مسابقه «شوتبال» در پاسخ به این پرسش که این مسابقه در ایام نوروز هم روی آنتن خواهد رفت یا نه، اظهار کرد: قرار است ۱۴ قسمت ویژه نوروز تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه ضبط ۱۴ قسمت نوروزی از هفته جدید آغاز خواهد شد، اظهار کرد: دکور این مسابقه قرار است حال و هوای نوروزی به خود بگیرد برای همین ضبط این مسابقه کمی با تاخیر انجام می شود. همچنین لازم است بگویم که «شوتبال» در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

یکی از تهیه کنندگان «شوتبال» با اشاره به اینکه در ایام عید این مسابقه میزبان ورزشکاران و هنرمندان است، اظهار کرد: ۲ چهره ورزشی به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده شان به این مسابقه دعوت می شوند و در حقیقت در هر قسمت از مسابقه ۲ گروه ۲ نفره که در مجموع ۴ نفر هستند به رقابت با یکدیگر می پردازند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار