رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم علمی-تخیلی «تنت» آخرین ساخته تا به امروز کریستوفر نولان از روز جمعه ۵ مارس در پنج سالن سینمای شهر نیویورک اکران می شود. به نقل از ورایتی، تقریبا ۶ ماه بعد از اینکه «تنت» در آمریکا اکران شد، برادران وارنر حالا اعلام کرده اند که فیلم علمی-تخیلی کریستوفر نولان از روز جمعه ۵ مارس در پنج […]

فیلم علمی-تخیلی «تنت» آخرین ساخته تا به امروز کریستوفر نولان از روز جمعه ۵ مارس در پنج سالن سینمای شهر نیویورک اکران می شود.

به نقل از ورایتی، تقریبا ۶ ماه بعد از اینکه «تنت» در آمریکا اکران شد، برادران وارنر حالا اعلام کرده اند که فیلم علمی-تخیلی کریستوفر نولان از روز جمعه ۵ مارس در پنج سالن سینمای شهر نیویورک اکران می شود.

این خبر درپی اعلام هفته گذشته اندرو کومو فرماندار نیویورک مبنی بر بازگشایی سینماهای نیویورک بعد از نزدیک به یک سال از روز ۵ مارس منتشر شد.

فیلم «تنت» نولان قرار است در سالن های سینمایی مانند «ای‌ام‌سی لینکلن اسکوایر» و «ای‌ام‌سی امپایر» به نمایش در بیاید. این فیلم یک هفته بعد در روز ۱۲ مارس در فرمت IMAX در «ای‌ام‌سی لینکلن اسکوایر» اکران می شود.

فیلم «تنت» نولان با بازی جان دیوید واشینگتن و رابرت پتینسون اولین فیلم مهم هالیوودی بود که در دوران همه گیری کرونا به نمایش در آمد، اکران این فیلم در حقیقت برای ماه جولای در نظر گرفته شده بود با این حال سه بار تاریخ اکران فیلم به تعویق افتاد بعد از این سه بار، «تنت» سرانجام در روز ۳ سپتامبر در تعدادی سینمای منتخب در آمریکا روی پرده رفت. در زمان اکران فیلم «تنت» سینماهای ایالت های کالیفرنیا و نیویورک به دلیل بحران کرونا تعطیل بودند.

«تنت» در آمریکا تنها ۵۷٫۹ میلیون دلار فروش کرد و در سطح جهان نیز بیش از ۳۶۳ میلیون دلار فروش داشت.

این ساخته نولان با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری یکی از پرهزینه ترین فیلم های این کارگردان نیز بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار