رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

جلسه بررسی برنامه‌های انتخاباتی سازمان صداوسیما در شورای نظارت برگزار شد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، جلسه ۴۸۹ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با حضور اعضای شورا و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای با هدف بررسی برنامه ریزی سازمان صداوسیما در تولید و پخش برنامه […]

جلسه بررسی برنامه‌های انتخاباتی سازمان صداوسیما در شورای نظارت برگزار شد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، جلسه ۴۸۹ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با حضور اعضای شورا و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای با هدف بررسی برنامه ریزی سازمان صداوسیما در تولید و پخش برنامه های انتخابات با حضور مجید آخوندی رییس ستاد انتخاباتی و معاون سیاسی سازمان صداوسیما در دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد.
در این جلسه رییس ستاد انتخاباتی سازمان صداوسیما، هدف برنامه های صداوسیما در تولید و پخش برنامه های انتخاباتی را تحقق نقش مطلوب این سازمان در انتخاباتی پرشور و آگاهانه در طراز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و جلب مشارکت گسترده و پرشور مردم، حفظ وحدت و انسجام داخلی و آگاهی بخشی برای انتخاب اصلح و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده در دستور کار برنامه های انتخاباتی سازمان صدا و سیما قرار دارد.
آخوندی اجرای عدالت رسانه ای در برنامه های پیش رو و همچنین تولید برنامه ها و مستن های تبیینی و ایجاد تنوع در شکل برنامه ها و ابداع شیوه های جدید برای ارایه برنامه های کاندیداها را از پیش بینی های صداوسیما برای تولید و پخش برنامه های متنوع انتخاباتی دانست.
برنامه های انتخاباتی تلویزیون از هفته آخر اسفند ماه سال جاری شروع و تا پایان شمارش آرا و اعلام نهایی نتایج ادامه خواهد داشت.
رییس ستاد انتخاباتی صداوسیما از از تدارک و تولید بیش از ۵۰ هزار دقیقه برنامه در معاونت سیما و بیش از ۵۰ هزار دقیقه در شبکه های مختلف معاونت صدا و همچنین تدارک ۱۵۵ هزار دقیقه در سیمای استان ها و ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه در صدای استان ها خبر داد و تولید و پخش برنامه های خاص فضای مجازی را از دیگر برنامه های سازمان صداوسیما در انتخابات پیش رو دانست.
در پایان رییس و اعضای شورا پس از استماع گزارش های رییس و مسئولان ستاد انتخابات سازمان صداوسیما ضمن بیان نظرات و دیدگاه های خود، لزوم برنامه سازی مطلوب برای حضور پرشور و پرشمار مردم را ضروری دانسته و بر لزوم همکاری و هماهنگی مستمر صداوسیما با سایر دستگاه های تاثیرگذار برای جلب مشارکت و حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات و همچنین تقویت حس امید و آرامش در مردم و معرفی ویژگی های کاندیدای اصلح در انتخابات تاکید کردند.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار