رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

همزمان با پشت سرگذاشتن آخرین مراحل فنی فیلم کوتاه «دربند» به کارگردانی فرزاد بیات از پوستر این اثر رونمایی شد. به نقل از روابط عمومی پروژه، پوستر فیلم کوتاه «دربند» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد بیات که این روزها آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد، رونمایی شد. حمید شیرازیان طراحی پوستر «دربند» را که برای حضور […]

همزمان با پشت سرگذاشتن آخرین مراحل فنی فیلم کوتاه «دربند» به کارگردانی فرزاد بیات از پوستر این اثر رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، پوستر فیلم کوتاه «دربند» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد بیات که این روزها آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد، رونمایی شد.

حمید شیرازیان طراحی پوستر «دربند» را که برای حضور در جشنواره های خارجی آماده می شود، برعهده داشته است.

رامانا سیاحی و فرزاد بیات از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

«دربند» که با فرمی خاص و موضوعی متفاوت ساخته شده درامی اجتماعی و عاشقانه است که به روابط بین دختران و پسران و تفریحات جوانان می‌پردازد.

این فیلم کوتاه جدیدترین تجربه فرزاد بیات در حوزه فیلم کوتاه است و این کارگردان قصد دارد پس از «دربند» اولین فیلم بلند سینمایی خود را بسازد.

عوامل «دربند» عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرزاد بیات، مشاور پروژه: مسعود کیانی، تصویربردار: جواد گل محمدی، صدابردار: امید اسلامی، طراح صحنه: سپیده سبزعلی، چهره‌پردازی: نیلوفر صولتی و علیرضا خلیلی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: عرفان اسلامیه، مدیر تولید: مهسا قلی زاده، تدوین: حسام نوروزجو، صداگذار: حسام نوروزجو، منشی صحنه: پارمیدا هاشمی، طراح پوستر: حمید شیرازیان، عکاس: محیا قلی زاده و پیمان شاکری، گرافیست: پرند فخار، تدارکات: سیدعلی احمدی و مهناز قائمی و حمل و نقل: ناصر مرتضوی و احمد مقدمی.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار