رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه 21 اسفند 1399 - 10:36
  • کد خبر : 63827
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : دغدغه‌های «من یک مستاجرم» قدیمی نمی‌شود

سپند امیرسلیمانی از دغدغه‌های خانه‌دار شدن و دعواهای زن و شوهری در «من یک مستاجرم» گفت که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. سپند امیرسلیمانی با اشاره به سریال «من یک مستاجرم» که این روزها از آی فیلم پخش می‌شود و سوژه‌های آن بیان کرد: اجاره نشینی، صاحب خانه شدن، دعواها و ماجراهای زن و شوهری و … […]

سپند امیرسلیمانی از دغدغه‌های خانه‌دار شدن و دعواهای زن و شوهری در «من یک مستاجرم» گفت که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود.

سپند امیرسلیمانی با اشاره به سریال «من یک مستاجرم» که این روزها از آی فیلم پخش می‌شود و سوژه‌های آن بیان کرد: اجاره نشینی، صاحب خانه شدن، دعواها و ماجراهای زن و شوهری و … موضوعاتی هستند که هیچگاه قدیمی نمی‌شوند و همیشه تازگی دارند.

وی ادامه داد: خانه دار شدن در ایران هر چه می‌گذرد و ثانیه به ثانیه سخت‌تر می‌شود. برای خودم هم این سریال با گذشت سال‌ها از ساختش، پر از لحظه‌های خوب با دوستی‌های بی نظیر بود و هیچ گاه کهنه و فراموش نمی‌شود.

امیرسلیمانی درباره نقش خود در این مجموعه بیان کرد: نقشم را خیلی دوست داشتم، برای بازی در دو سه نقش سریال نامزد بودم که در آخر، نقش حسام به من رسید.

این بازیگر درباره گذشت زمان نسبت به این سریال اظهار کرد: زمان فیلمبرداری «من یک مستاجرم» ۲۲ ساله بودم و هیچ تجربه‌ای از دعواهای زن و شوهری نداشتم و حتی بین پدر و مادرم هم هیچ گاه دعوایی نبود و من تجربه اش نکرده بودم، همین موضوع، ایفای چنین نقشی را کمی سخت می‌کرد.

وی درباره بازخوردها نیز گفت: مردم خیلی سریال را دوست داشتند و هر چه زمان می‌گذرد، بیشتر از آن استقبال می‌کنند. بینندگان در هنگام بازپخش‌ها در فضای مجازی کامنت می‌گذارند و سریال خیلی مورد استقبال قرار می‌گیرد. در زمان پخش اولیه، فضای مجازی وجود نداشت اما مردم در کوچه و خیابان مرا که می‌دیدند خیلی لطف داشتند و از سریال راضی بودند.

بازیگر «من یک مستاجرم» تصریح کرد: تیم خوب همیشه کار خوب تولید می‌کند. حضور کارگردان، نویسنده، تیم تهیه و تولید، و بازیگران خوب باعث شده بود سریال خوبی از آب دربیاید، اتفاقی که این روزها کمتر می‌افتد. نمی دانم دلیلش چیست اما بودجه کم، کمبود وقت و هر دلیل دیگری می‌تواند از کیفیت کار بکاهد. هنوز وقتی سریالی مثل «خانه به دوش» پخش می‌شود، بیننده فراوانی دارد و یا زمانی که «پایتخت» از آی فیلم پخش می‌شود، نسبت به سریال‌های روز، مخاطب بیشتری دارد.

وی که تجربه اجرا هم دارد درباره تفاوت این دو فضا برایش اظهار کرد: بازیگری برای من یک همراه سی و چند ساله است که هنوز هم با هم رفاقت داریم، اما در اجرا به تازگی داریم با هم چیزهای جدیدی را تجربه می‌کنیم. البته در اجرا دستم بازتر است، برعکس بازیگری که در نهایت می‌توان چند بداهه گویی به کار اضافه کرد. در اجرا نویسنده هستید و به نوعی هم کارگردانی می‌کنید و هم بازیگر هستید.

امیرسلیمانی درباره ترجیح نقش‌های کمدی یا جدی عنوان کرد: زمانی ترجیح می‌دادم کارهای کمدی بازی کنم اما الان واقعاً برایم فرقی ندارد و حتی شاید نقش جدی هم برایم جذاب‌تر از کمدی باشد.

وی در پایان درباره حضورش در سریال «بوتیمار» عنوان کرد: این روزها در سریال «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده بازی می‌کنم که قرار بود در ایام نوروز از شبکه سوم پخش شود اما متاسفانه گویا کنسل شده است. با یک سریال دیگر هم قرارداد بسته‌ام که بعداً قرار است رسانه‌ای شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار