رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

یک سینماگر با اشاره به جذابیت‌های فیلم سینمایی «لاله» پیش‌بینی کرد فیلم درجذب مخاطب موفق شود. به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر شروین تهیه‌کننده و مدیر تولید سینما درباره فیلم «لاله» که در ترکیب اکران نوروزی قرار گرفته، گفت: لاله تجربه‌ای تازه و جذاب در سینمای ایران است. سینمایی که سالهاست به تولیداتی ارزان قیمت، یا […]

یک سینماگر با اشاره به جذابیت‌های فیلم سینمایی «لاله» پیش‌بینی کرد فیلم درجذب مخاطب موفق شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر شروین تهیه‌کننده و مدیر تولید سینما درباره فیلم «لاله» که در ترکیب اکران نوروزی قرار گرفته، گفت: لاله تجربه‌ای تازه و جذاب در سینمای ایران است. سینمایی که سالهاست به تولیداتی ارزان قیمت، یا کمدی‌هایی از یک جنس محدود شده است. فیلم‌هایی که در سینما اکران می‌شود، اغلب تله فیلم هستند و جذابیت و عظمت فیلم سینمایی را ندارند.

او ادامه داد: «لاله» سینماست، از جنس سینماست. قهرمان دارد و حرکت قهرمان در مسیر رسیدن به هدفش، که در بستری داستانی و پرکشش رخ می‌دهد، تماشاگر را با فیلم همراه می‌کند.

امیر شروین افزود‌: در اکران افتتاحیه، فیلم را همراه تماشاگران دیدم. فیلم پرهیجان و پرکشش است. فیلمبرداری و تدوین خوبی دارد و می‌تواند در جذب مخاطب انبوه موفق باشد. من و اغلب تماشاگران تحت تاثیر قصه و فضای فیلم با آن همراه شدیم. «لاله» بخت بالایی برای جذب مخاطب در اکران نوروزی دارد.

فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد با بازی سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، آزیتا حاجیان، سام قریبیان، همایون ارشادی، محمد صادقی و … همراه «خورشید»، «خون شد» و «تک خال» در ترکیب اکران نوروزی روی پرده رفته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار